Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość elizabethka

sekretarka - jakie musi miec kwalifikacje i...

Polecane posty

Gość elizabethka

jakie zazwyczaj ma obowiazki w pracy? prosze bez glupich komentarzy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wyższe co najmiej licencjat
najlepiej prawo lub administracja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość musi
być samodzielna, wiedzieć z kim szef porozmawia i spotka się chętnie, a dla kogo nei ma czasu,, odbiera telefony, odpisuje na maile, wysyła faxy i parzy kawę szefowi i jego gościom musi mieć dużo wizyówek i kontaktów, żeby wiedzieć gdzie i w jakiej sprawie zadzwonić musi być zorganizowana by ułożyć czas pracy sobie i szefowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość elizabethka
czyli jednym slowem ja sie nie nadaje eh:( nie jestem zbyt samodzielna ani zorganizowana, nie potrafie obslugiwac faksu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ottomaroko
bardzo dobra obsługa komputera ms office wykształcenie średnie żadko- raczej wyższe administracja itp. bardzo dobry język obcy w mowie i piśmie, najczęściej angielski + jakis dodatkowy niemiecki, francuski, rosyjski, umiejętność łagodzenia konfliktów, prawo jazdy.... obowiązki to umawianie spotkań, koordynacja planu zajęć prezesa czy zarzadu firmy, opieka nad przepływem informacji i praca biurowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obsługi faxu można się spokojnie w 10 minut nauczyć - dla chcącego nic trudnego, szczególnie że toto skomplikowane nie jest. Organizacji pracy również można się nauczyć, bo to rzecz nabyta. Ja też byłam roztrzepana, trochę nauki i dyscypliny i po bólu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oho, ale zaznaczam że sekretarką nie jestem (dobra organizacja pracy przydaje się w każdej pracy biurowej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość musi być
taka, żeby szef na nią leciał :), poza tym to co w standardowych ogłoszeniach - wyższe (administracja - jeszcze zależy jaki sektor - to wykształcenie kierunkowe ewentualnie), języki i obsługa biura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ottomaroko
jeśli twierdzisz że się nie nadajesz- to pewnie masz rację! z takim podejściem nie dostaniesz tej pracy- szukaj może 1/2 etatu w kiosku :) Sorry za szczerość ale jak chcesz coś osiągnąć w zyciu zawodowym to musisz mieć powera a nie miękkie kolana narka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość elizabethka
wlasnie jezyka tez nie znam zadnego - bardzo dobrze. Do tego wygląd ponizej przecietej... nieee, nie nadaje sie na sekretarke. Naucze sie jezyka i sprobuje jako recepcjonistka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To jakie obowiązki ma sekretarka czy asystentka w dużej mierze zależy od szefa jak i od firmy w której pracuje. Już teraz coraz mniej spotyka się takich które tylko parzą kawę i odbierają telefony, teraz przeważnie jest to prawa ręka szefa. Żeby dostać dobrą pracę w tym zawodzie trzeba mieć naprawdę wysokie kwalifikacje. Więc warto zadbać o swoje zaplecze i podwyższać stale swoje umiejętności. Ostatnio znalazłam całkiem szkolenie dla sekretarek: http://www.mayagency.com.pl/mindmapping.html Według mnie taka inwestycja w siebie później obficie zaowocuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×