Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość alicja 23456

Reklamacja sprzętu - kto się zna???

Polecane posty

Gość alicja 23456

Mam pewne pytanie odnośnie praw konsumenta w sprawie reklamacji. Nie mam się za bardzo gdzie tego dowiedzieć, dlatego pomyślałam o forum. Oddałam jakiś czas temu sprzęt do reklamacji w pewnym dużym sklepie AGD/RTV. Serwis gwarancyjny naprawił go rzekomo, z tym tylko, że rzekomo, bo sprzęt był w takim samym stanie, w jakim go oddałam. Więc z powrotem do sklepu i tym razem polecili mi, abym złożyła wniosek o niezgodność towaru z opisem, skoro serwis nic nie naprawił. Tak też zrobiłam i co jakiś czas zaglądam do tego sklepu od 2 miesięcy, pytając o zwrot sprzętu, którego nadal nie ma. Mówią, że jest w serwisie jeszcze i że jeśli chodzi o ten rodzaj reklamacji, to oni mają nieograniczony czas, żeby dokonać naprawy i zwrócić mi naprawiony sprzęt. Jestem właśnie ciekawa, czy to co mi mówią, to rzeczywiście prawda i jest to zgodne z prawem? Bo jakoś trudno mi uwierzyć w ten nieograniczony czas. Z góry dziękuję za odpowiedzi i rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zadzwon do Federacji
Konsumentow. www.federacja-konsumentow.org.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jasne że nieprawda
serwis ma 2 tygodnie na naprawę, teraz to możesz żadać zwrotu gotówki. Zadzwoń do Federacji Konsumentów, tam ci najlepiej doradzą jak wyegzekwować to co ci się należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie słyszałam aby takie bylo prawo. Zażądaj w takim razie aby na czas naprawy dali Ci inny sprzęt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość alicja 23456
Dzięki wielkie za odpowiedzi. Dostosuję się do waszych rad i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×