Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość misiaczkówna

zwrotów towarów pełnowartosćiowych nie przyjmujemy

Polecane posty

Gość misiaczkówna

czy moze być taki napis w sklepie?czy to nie ejst wbrew prawu konsumetna.chcialm zwrocic towar,ale pani stwwierdzila ze bylo on rozpakowany,ze widzialam go i ze nie moge?co w takim przypadku ?rzucić 2 razy na ziemie i już nie bedzie pelnowartoscowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Jesli o reklamacje to oczywiscie nie miala prawa jej nie przyjac. Jesli zas chodzi o zwrot towaru (bo sie np. rozmyslilas) to jest to regulowane wewnetrznie. Sklep nie ma obowiazku przyjac towaru. Tym bardziej niepelnowartosciowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość misiaczkówna
towar byl pelnowartoscoiwy,ale myślalam ze ejst takie prawo konsumenta ze do 5 dni moge zwrocić towar jesli z jakiś wzgledów nie bedzie mi odpowiadal,mailam paragon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a tfu tfu tfu
sklep nie musi przyjać Ci towaru bo Ci nie odpowiada. tak jak wczesniej bylo powiedziane jezeli oddajesz bo sie rozmyslilas moga ale nie musza przyjac. Zgodnie z ustawa (dopasowana do UE) to jest wewnetrzna polityka sklepu. Są przypadki kiedy maja obowiazek ale ten opisany przez Ciebie do nich niestety nie nalezy :) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×