Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Magdaleinella21

Czy jest coś,czego żałujecie?

Polecane posty

Gość Magdaleinella21

Witam Was, Jestem młodą studentką pedagogiki,mam 21 lat i .. mam pytanie. Chciałabym się zapytać osób..po 30-stce.. a najlepiej to i po 50-tce ;) CZEGO ZALUJECIE W ZYCIU? -czy w ogóle jest coś takiego? żałujecie,że COS ZROBILISCIE.. albo .. .. że czegoś nie? chcielibyście cofnąć czas by dokonać innej decyzji ? Jestem bardzo ciekawa.. pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja żałujeże ..
tak młodo wyszłam za maz :( teraz mam 43 lata i zaluje bo moglo moje zycie wygladac calkiem inaczej glupia szczenieca milosc to byla i tyle :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ona26aaaaaaaaaaa
ja załuję ze poszłam na kierunek studiow który mi nie odpowiiadał i przez to zmarnowałam dwa lata bo go nie skończyłam tylko poszłam na inny i dopiero w tym roku skonczylam studia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość helena48 .......
jest rzecz ktora cholernie załuje ze nie poddalam sie cudownej milosci ktora mialam tylko zyłam rozumiem teraz moje zycie by bylo inne mialabym z TAMTYM DZIECI Z TAMTYM BYL SYPIALA,ZYLA a nie z tym starym cepem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaaa 44
A ja żałuję że kilka lat temu zbyt pochopnie zerwałam z facetem, zostawiłam go dla innego, że nie rozmawialiśmy szczerze i przez niedopowiedzenia nie chciałam juz z nim być. Kontaktujemy się cały czas ale tego co zrobiłam kiedyś się nie zapomina. Jestem w innym stałym związku ale bez miłości i namiętnośći tylko z rozsądku. Nawet jeśli kiedys będziemy razem to straciliśmy tyle lat i nic juz nie będzie takie samo.

Udostępnij ten post


Link to postu