Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mlkjh

pytanko

Polecane posty

Gość mlkjh

na co zwracac uwage przy wynajmowaniu sali?jak powinno takie spotkanie wygladac..?pomozcie dziewczynki:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość okrutna_prawda
duza przestronna sala, najlepiej czesc wytyczona do jedzenia a czesc do tanczenia(bron Boze 2 osobne sale!!!) i najlepiej wneka dla orkiestwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlkjh
czyli wszystko na jednej sali?to tak chyba ludzie niektorzy nie bardzo sie uciesza..u was nie było z tym problemów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość okrutna_prawda
hehe ja dopiero bede miala slub:) czesc do jedzenia jest przedzielona lukami od czesci do tanczenia. mozna spokojnie jesc i zerkac na tanczacych:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość okrutna_prawda
w czesci jadalnej jest jeszcze barek, a do tanczenia wneka na zespol. a dlaczego niezadowoleni??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
absolutnie nie bierz 2och sal. to są zawsze niewypały. my akurat w ten weekend byliśmy oglądać sale-byliśmy w 4ech. więc nasze spostrzeżenia są takie: przed wszystkim wypisz sobie wszystkie pytania które chcesz zadać - my na szczęście byliśmy we trójkę [ja, narzeczony i moja siostra] i całe szczęscie bo każdy pamiętał o czymś innym żeby się zapytac, a w sumie i tak zapomnieliśmy zapytac o klimatyzację ;) najlepiej odwiedzać takie sale na których był juz ktos z rodziny czy znajomych - wiadomo wtedy jaka jest obsluga, czy dobre jedzenie itp. pytajac o cene koniecznie spytaj co jest w nia wliczone - w różnych salach za różne rzeczy trzeba dopłacać. generalnie najpierw w domu przemyślcie co chcielibyscie wiedziec i jakie terminy was interesują. a potem do dzieła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlkjh
no bo tak wszystko na jeden sali..ciasno gwarno..kurcze nie wiem..w ogóle nie wiem jak sie mam do tego wszystkiego zabrac:((( podobno najwazniejsze to zaklepac sale..a dalej nie wiem z czym ruszyc..dlatego czytam te fora..i jeszcze wiekszy metlik mam w głowie;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlkjh
dziubas ale ja nawet nie wiem o co konkretnie pytac:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wszystko na jednej sali to wg.mnie nie jest najlepszy pomysl...najlepiej dwie sale ale przedzielone nie sciana i drzwiami ale kolumnami lub duzym wejsciem...Bylam na weselu gdzie sala byla wielka, ale na tej samej sie jadlo i tanczylo....Pijani wujkowie wpadali w stoly przy brzegu, dziewczyny slizgaly sie na jedzeniu,ktore \"wpadalo\" pod stoly a jak byly oczepiny i orkiestra kazala latac gosciom po sali i przynosic rozne rzeczy to sie zrobil taki sajgon i balagan ze szok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość okrutna_prawda
love tito no wlasnie ja tak mam a dlaczego ciasno? te sale podzielone łukami sa ogromne, pozatym juz mielismy tam wesele siostry i to dobry wybor:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlkjh
love Tito.. moze powiesz przy czym sie skupic przy wynajeciu sali..jesli to przechodziłas wiesz najlepiej:)Twoja sala była piekna..ale mnie nie stac na taki bal..choc nie ukrywam bardzo bym chciała..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlkjh
nikt juz niepodpowie?:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Może już ktoś to pisał. Zwróć uwagę na zaplecze kuchenne. Czy są odpowiednie lodówki, zamrażalki, chłodnie itp... w jakim są stanie czy dobrze umyte, w ogóle obejrzyj dokładnie kuchnie. Sala czy jest duża, czy po ustawieniu stołów, krzeseł będzie odpowiednio dużo miejsca do tańczenia i zabaw, klimatyzacja jak jest to w jakim stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dlugo sie z mezem zastanawialismy i bralismy pod uwage wszystkie opcje poczawszy od wielkosci sali,konczac na tym czy resteuracja zapewnia srodki higieniczne typu mydla w plynie do lazienek, plyny do naczyc itd.bralismy pod uwage wszystkie szczegoly...Po pierwsze.Jak daleko jest sala od Kosciola...Goscie ktorzy mieszkaja w tej miejscowosci, w ktorej znajduje sie Kosciol w ktorym bierzesz slub, moga dojsc do niego sami, ale na sale nie dobiegna przeciez...jak sala ma byc daleko,dobrze by bylo gdybys zapewnila gosciom trnsport...Mozesz wynajac maly alutobusik na ta godzinke, zeby przewiozl gosci z Kosciola do sali, lub dogadac sie z rodzina(jezeli ciocia Hania ma miejsce w aucie to zabierze ze soba babcie).W moim przypadku odleglosc miedzy sala a Kosciolem wynosila ok 1,5km. wiec nie bylo wiekszegho problemu.Jezeli wynajmujesz kucharki dobrzeby bylo gdyby poinformowaly Cie jakiej wielkosci ma byc chlodnia...(moja siostra mila taka chlodnie, ze po ciasta trzeba bylo jechac do domu bo nie miescily sie).Musi sie w niej wszystko zmiescic...kucharki zaczynaja gotowc mniej wiecej we srode...Bigos czy pierogi musza byc w chlodni.Kuchnia musi byc przestrona, miec wlasne kompletne wyposazenie...dowiedz sie jaki jest koszt stluczonych naczyn...Wiadomo, a to szklanka spadnie ze stolu, a to talerz peknie w trakcie mycia...Dowiedz sie czy bedziesz musiala takie rzeczy odkupowac czy zaplacic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dowiedz sie terz czy po weselu masz Ty na wlasna reke wysprzatac lokal, czy tlko powierzchownie a reszte zrobi najemca...Wiadomo-jezeli na sali sa wykladziny i sie pobrudza, co jest nieuniknione Ty bedziesz musiala ze dwa dni je prac, a kazdy wlasciciel lokalu ktory decyduje sie na wyklaadziny ma specjalny sprzet do ich prania i jemu to zajmie godz. Zapytaj o ewentualny koszty szkod...Przyplaony obroz czy firanka...Sprawdz czy sa miejsca, pokoiki dla palacych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co tam jeszcze? Oczywiscie miejsce na orkiestre i kacik dla nich...tez musza miec swoj stol z zastawa, jedzeniem i alkoholem, sprawdz czy jest szatnia, ilu kabinowe lazienki...Oczywiscie duzy parking.O i powinny byc tak ze dwa,trzy pokoiki lub pomieszczenie dodatkowe na klucz...W jednym wodka i prezenty(nie bedzie przeciez Pan Mlody wszystkich kopert w marynarce nosil, a odkurzacz czy mikrofalowke pod stolem trzymal) i jedno pomieszcze nie z lozkiem(kiedy male dzieci beda zmeczone, czy tez wujek rowniez "zmeczony")

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W moim przypadku na pietrze byly pokoje hotelowe wliczine w cene sali, wiec nie potrzebny byl dodatkowy pokoik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
I wiesz co...Zazwyczaj jak wynajmujesz sale to o orkiestre,kucharki sprzatanie masz na swojej glowie...Gdy my skalkulowalismy wszystki koszty wyszlo nam taniej wynajac hotel niz robic wszystko samemy...Nawet to ze gdy wynajmujesz kucharki dostajesz liste co musisz kupic...Nie kazdy ma mozliwosc jechac na gielde owocowa i kupic 50 arbuzow, 100kg.ziemniakow, 300kg.owocow itd.A robiac tak jak my o nic sie nie martwisz...Kiedy zamawialismy sale, na spotkaniu byla rownierz kucharka, ktora przedstawila nam przykladowe zestawy menu, mogliscmu wybierac lub zmienic.Jedyne co pozostalo na naszej glowie to alkohol.I wiesz co?Kazdy sie dziwi ale moje wesele bylo duzo tansze niz kolezanki, ktora wynajela podzedna sale...A mialam wiecej gosci...To sie tak tylko wydaje, ze jak piekne miejsce to drogo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dla mnie przy wyborze sali wazne bylo; 1. Jedna sala do tanczenia i jedzenia - ale miejsce do tanczenia nie moze być pomiedzy stolami! 2.dobra lokalizacja - w miarę blisko dla gosci 3.odpowiednia wielkosc - sala musi byc przestronna i duzo miejsca do tanczenia (dobrze jezeli w miejscu do tanczenia bedzie drewniany parkiet, a nie kafelki) 4. Ładny wystroj - zalezalo mi aby sala byla elegancka,jasna i miala ladne krzesla, sofy i byla dosc wysoka 5. Toalety - ich liczba i stan, szatnia 6. Zapach - czy przypadkiem nie smierdzi stęchlizną (smiejcie sie, ale bylam i w takiej restauracji) 7. Czy jest palarnia 8. Otoczenie, czy bedzie gdzie wyjsc,przydadza się na pewno jakies stoliczki z parasolami na zewnatrz lub jakas altanka 9. Czy jest klimatyzacja 10.Oswietlenie 11. Mozliwość noclegu 12. Wystarczajaca ilosc miejsc parkingowych 13. wszytskie sprawy dotyczace menu (jaka cena, czy moge sama wybrac serwowane potrawy, czy to co zostanie po weselu mozemy zabrac do domu) 14. Na ile godzin jest wynajmowana sala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
autorko może zacznij od tego jak dużo chcesz mieć gości i jakiego rodzaju wesele. myśle ze jak napiszesz te szczególy to więcej dziewczyn bedzie mogla ci coś konkretniej podpowiedziec :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlkjh
love Tito nie wiem jak Ci sie odwdziecze:)kamien spadl mi z serca teraz wiem wszystko:)wiadomo cos tam sie jeszcze przypomni ale poprostu wiem jak to ma wygladac..bardzo bardzo Ci dziekuje!u nas bedzie malutkie wesele tj 60-70 osob no i beda małe dzieci wiec koniecznie musi byc taki pokoik..no i raczej kucharek nie bedzie,bedziemy mieli obsługe normalnie bo nie mamy czasu zajmowac sie jeszcze kucharkami..tez nie wiem jakie dania wybrac aby nie przesadzic co na zimne a co na gorące i jakie ciasta i jak to liczyc i jak z alkoholek tesciowa mowi ze 0,25 na osobe;/smiech na sali..kurna jaka to trzeba miec głowe zeby to wszystko ogarnac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No i jeszcze jak powinno takie spotkanie wygldac...hmm w sumie to w jednej tylko sali przyjętno nas naprwdę przyzwoicie. Najpierw zostalismy oprowadzeni po calej restauracji, nastepnie szefowa zaprosila nas do swojego biura , poczestowala herbatą i omowila szczegóły, łącznie z pokazywnaiem zdjec potraw na zdjeciach. mozesz jeszcze zapytac np. o mozliwosc zoorganizowania drinkbarku ( ja o to pytalam, bo mi zalezy na tym aby byl wybor alkoholi) zapytaj tez do kiedy trzeba wplacic cala sumę za wesele co w sytuacji gdy bedziecie musieli zrezygnowac (rozne rzeczy sie zdarzają , wiadomo) czy jest jakas dodatkowa oplata za dekoracje czy sa juz w cenie menu Co moglabym ci jeszcze poradzic, po prostu pytaj sie o wszystko co tylko przyjdzie ci do glowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
My jak kupowalismy alkohol(doradzaly nam kucharki) ze tak ok.0.5-0.7 litra na osobe dorosla.Wydaje sie ze duzo, ale jak sie je ciagle,to i sie pije duzo.Poza tym p.ciocia nie wypije nic, a wujek wleje w siebie litr wodki,poza tym czesto blizszej rodzinie daje sie butelke na wychodne...Musi tez byc wodka na konkursy(zazwyczaj nagroda jest butelka).Ciesze sie ze Ci pomoglam, ale na weselu i tak liczy sie najbardziej dobra zabawa...Wiadomo zdazaja sie goscie co pozniej opowiadaj ze jedzenie nie dobre, ze orkiestra zle zabawiala gosci...Ale tym nie tzreba sie zamartwiac...To Twoj dzien, a nie kogos kogo ostatni raz widzialas na wlasnekj komunii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlkjh
sunflowerka to raczej takie małe wesele,musielismy sie ograniczyc do najmniejszej rodziny ale i tak się cieszę ze w ogóle bedzie bo w pierwszej wersji miał byc obiad dla rodzicow i rodzenstwa.. już miałam wczesniej wertowac te forum ale to inaczej czytac czyjesc problemy a inaczej wyjsc ze swoimi..a wiadomo ze najlepiej orientuja sie osoby ktore juz to przeszły..a ja poprostu orientuje sie mniej wiecej co ma byc i jak wygladac ale jesli chodzi o szczególy to sie radze kogo sie da..a najwiecej osob starszych no i wiecie stare poglady itd..sam przyklad my wyliczylismy orientacyjnie za wszystko 23-25 tys a tesciowa raz dwa zrobiła swoj kosztorys mnie ubrała za 500 jego za 300 itd i wyszło jej 17..ale to juz mało istotne..obrze ze mam tutaj z kim pogadac:) Love Tito,fakt liczy sie zabawa ale ja to nie wiem jak sobie poradze..tyle ludzi i ja w centrum uwagi..przeciesz to horror:Da jak dojdzie wybór sukni to juz padne na amen bo z tym akurat nie mam zadnego pomysłu:( ehh..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja bede miec na 70 osob wesele, wiec tez male :) i pewnie wyjdzie jakies 30 tys., ale gdyby chciala to i zrobilabym za polowę tej sumy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ach suknia....Wertowalam wszystkie mozliwe katalogi, projekty, fora slubne...W koncu pojechalam do salonu sukien slubnych, zobaczylam ta jedna jedyna, pare przymiarek i mialam ja w domu...Oczywiscie suknia nie tyle tylko ze ma byc piekna, musi byc tez taka zebys czula sie w niej w miare swobodnie, mogla normalnie siedziec i tanczyc...Ale to juz w tym Ci nie pomoge bo kazdemu podoba sie co innego...ja zawsze marzylam o skromnej sukni, a jak przyszlo co do czego i zobaczylam ta jedyna to juz tylko myslalam o tym ze nie moge sie doczekac az stanie w niej przed oltarzem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poradzisz sobie, nawet nie wiesz ja dobrze...Teraz sie tylko martwisz, oczekujesz, przezywasz...Jak bedzie dopiety wszystko na ostatni guzik to pozostanie Ci nic innego jak cieszyc sie z najwazniejszego dnia w Twoim zyciu...Poza tym pewnie bedzie wokol Ciebie tyle osob, mama, tesciowa, swiadkowa ze we wszystkim Ci beda pomagaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mirek 30
Na moje klimatyzacja multi split jest efektywniejsza , koszt instalacji tego typu klimatyzacji może być wyższy lecz można dokładnie dobrać moc urządzenia do powierchni domu, agregat klimatyzacji i tak umieszczany jest na zewnątrz domu, sprawdź parametry tego klimatyzatora i zobacz, ja czekam aż mi zamontują fujitsu http://www.mirtor.com.pl/klimatyzacja-torun/ z sensorem podczerwieni który steruje klimatyzatorem i kieruje strumień powietrza na człowieka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×