Skocz do zawarto艣ci
Szukaj w
  • Wi臋cej opcji...
Znajd藕 wyniki, kt贸re zawieraj膮...
Szukaj wynik贸w w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie mo偶na dodawa膰 nowych odpowiedzi.

Go艣膰 ciekawska 7

Czy kto艣 pracowa艂 Jysk-u?

Polecane posty

Go艣膰 wlkp
a ja znam firme z takiwj strony Dnia 29.12.2009 roku kupi艂em w jysku (sklep nr 266 przy ul. Schuberta w Gda艅sku) dwa fotele ze sk贸ry ekologicznej typu Aspen. Zap艂aci艂em w sumie 1300 z艂. Po okresie p贸艂tora roku jeden z foteli prawie si臋 z艂uszczy艂. W kwietniu dostrzeg艂em pierwsze niepokoj膮ce oznaki. Nie zg艂osi艂em wtedy tego faktu, gdy偶 by艂em przekonany, 偶e mikro p臋kni臋cia faktury sk贸ry ekologicznej nie wp艂yn膮 istotnie negatywnie na stan jako艣ciowy mebla w przysz艂o艣ci. Posypa艂o si臋 z miesi膮c temu. Na przedmiotowy mebel obowi膮zuje dwuletnia gwarancja. Zg艂osi艂em ten fakt w ramach reklamacji w w/w sklepie jysk. Powy偶sza reklamacja nie zosta艂a uwzgl臋dniona. Odpowied藕 otrzyma艂em na sztampowym druku - odr臋cznie wype艂nionym. W rozmowie telefonicznej z kierownikiem sklepu zosta艂em potraktowany jak intruz. Ju偶 nigdy nie skorzystam z tej sieci sklep贸w i wszystkim tez odradzam. Teraz b臋d臋 zmuszony dochodzi膰 swoich praw przez rzecznika praw konsumenta. Mam zamiar tematem zainteresowa膰 te偶 pras臋 i z艂o偶y膰 skarg臋 do w艂a艣ciciela firmy Pana Larsa

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 wlkp
17 Aug, 2011 Brak S艂贸w je艣li chodzi o obs艂ug臋 na tym sklepie. Po pierwsze to zaznacz臋 偶e nie jest to wina pracownik贸w, ale tych kt贸rzy zarz膮dzaj膮 tym sklepem. Ju偶 tyle razy sprzedawcy na偶ekali na sklepie 偶e nie ma ludzi do pracy, bo 艣膮 po dwie osoby tylko na zmianie. Nigdy nie mo偶na zaczerpn膮膰 wiedzy na temat jakiegokolwiek produktu, bo nigdy nie ma nikogo z personelu na sklepie. To si臋 nie mie艣ci w g艂owie. Szok.

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 wlkp
03 Apr, 2011 obsluga w tym sklepie jest skandaliczna,odszukac pracownika graniczy z cudem,poprosilam pania przy kasie czy moze podeslac kogos na materace po czym po 20min nadal nikt sie nie pojawil,jak juz z nalazlam pana z obslugi to powiedzial ze najpier musi toar wystawic dopiero przyjdzie!!!SKANDAL MAJA KUPUJACYCH GLEBOKO W NOSIE I KTOS POWINIEN SIE TYM ZAJAC!!!

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 wlkp
to sa opinie klient贸w szanowny panie dyrektorze i szanowni RM-jedne z wielu i my sprzedawcy je wys艂uchujemy moze szanowni dm z rm przyjdziecie na miesiac na sklep?

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 wlkp
czy rega艂y na magazynach sklepowych maja atesty i czy w og贸le powinny je mie膰?

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 007007007
Luknij do siebie na magazyn - masz na regale na pewno tabliczk臋 znamionow膮 - oczywi艣cie ,偶e musza mie膰 atest

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 vxd
rega艂y na magazynie maja atest ale na maxi systemie na pewno NIE !! tylko zwykle naklejeczki wydrukowane w biurze ze max obciazenie 150 kg.

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 Customer Services
Kasjer zawsze ma najgorzej, bo ka偶da reklamacja, ka偶de g艂upkowate pytanie leniwego klienta, sprawdza膰 stany magazynowe, sprawdza膰 ceny, umawia膰 transporty, zak艂ada膰 rezerwacje, s艂ucha膰 jak to w Niemczech, Stanach, Francji itp itd rozdaj膮 za darmo reklam贸wki i nosz膮 zakupy do samochod贸w...w og贸le kasjer zbiera na siebie absolutnie wszystkie rzygi...Nied艂ugo jeszcze b臋dziemy robi膰 raty na kasie...to wtedy ju偶 b臋dzie pe艂nia szcz臋艣cia! Za stanie na kasie powinni p艂aci膰 szkodliwe, bo do klienta nie mo偶na 藕le si臋 odezwa膰, bo przecie偶 trudne sprawy rozwi膮zujemy z u艣miechem :) a co do podwy偶ek i wizyty Du艅czyk贸w, to mo偶e ich warto zapyta膰 o jysk values? Mo偶e oni jeszcze pami臋taj膮 co to jest i przeka偶膮 t膮 wiedz臋 oraz to jak to si臋 wymawia naszej administracji? bo oni chyba ju偶 zapomnieli...

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
no to mamy nowy system uwalania nam premii.. wrzucono nam indeks artykulow na paragon..jak zobaczycie w BW.. tylko 2 sklepy w kraju maja go powyzej 100% co to nam daje?? o 20% premi mniej dla wszystkich jyskowcow! jak widac nowy rok nowe motywacje..a gora nas nie zaskakuje... tnie po nas jeszcze bardziej niz w zeszlym roku... Ciezki rok nas czeka...a w lodowce ino swiatlo zostanie:(

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 007007007
I ja wam polecam o 20 % mniej przyk艂adac sie do roboty. Olew

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Prosz臋 zauwa偶y膰 kiedy wprowadzono p艂atne reklam贸wki oraz sprzeda偶 artyku艂u impulsowego w zesz艂ym roku nasze indeksy sprzeda偶y artyku艂贸w na paragon 艣wieci艂y si臋 na zielono co by艂o normalnym zjawiskiem. Od tego roku ju偶 tak zielono nie b臋dzie. Poniewa偶 aby za艣wieci膰 si臋 na zielono i aby otrzyma膰 premi臋 za ten parametr musz膮 Pa艅stwo obs艂uguj膮c klienta nam贸wi膰 go do zakupu nie 2 rzeczy (reklam贸wki i impulsu ) ale 3 czyli sprzedaj膮c ko艂dr臋 klient MUSIA艁 by kupi膰 dodatkowo zaproponowany przez Pa艅stwa zestaw po艣cieli , poduszk臋 lub cokolwiek innego, nast臋pnie kasjer MUSI sprzeda膰 reklam贸wk臋. Osobi艣cie uwa偶am 偶e du偶a cze艣膰 sklep贸w b臋dzie mia艂a k艂opot z uzyskaniem max premii za ten parametr, najwi臋cej szans na jej zdobycie maj膮 sklepy kt贸re zosta艂y otwarte do 2 lat wstecz. Jest jeszcze jedna bardzo wa偶na kwestia klienci nie zawsze dobieraj膮 sobie towary dodatkowe np. do wspomnianej ko艂dry, dlatego niezb臋dny jest sprzedawca kt贸ry podpowie co co by tu mo偶na by艂o jeszcze dokupi膰, ALE W JAKI SPOS脫B 2 wszystko robi膮cych sprzedawc贸w + 1 kasjer ma obs艂u偶y膰 rzesz臋 klient贸w na sali sprzeda偶y, nie ma mo偶liwo艣ci rzetelnego obs艂u偶enia klienta. Redukcj膮 etat贸w nasz pracodawca sam sobie strzeli艂 w kolano bo nie ma nas na tyle by pomaga膰 klientom, jednocze艣nie ten strza艂 trafi艂 rykoszetem w nas bo ci臋偶ko b臋dzie wy艣rubowa膰 ten parametr. Kolejnym kontrowersyjnym parametrem jest Indeks Sprzeda偶y na wybrane g艂贸wne grupy towarowe. Chcia艂bym doda膰 偶e w niekt贸rych sklepach pozosta艂e dzia艂y r贸wnie偶 generowa艂y du偶e pieni膮dze ale OK skupiamy si臋 na tych dzia艂ach w kt贸rych sprzedawcy maj膮 realny wp艂yw na zwi臋kszenie sprzeda偶y ALE UWAGA tylko wtedy gdy ci sprzedawcy S膭 obecni na sali sprzeda偶y. Wybrane dzia艂y do IS s膮 to dzia艂y gdzie potrzebna jest rzetelna profesjonalna obs艂uga klienta wi臋c dlaczego redukuje si臋 etaty w momencie gdy postanawia si臋 k艂a艣膰 tak du偶y nacisk na obs艂ug臋. Jako sprzedawcy doskonale wiemy 偶e obs艂u偶enie klienta na materacach, ko艂drach czy meblach cz臋sto zajmuje 10 -20 minut cz臋sto wi臋cej, nie ka偶dy klient b臋dzie czeka艂 w kolejce do obs艂ugi a my te偶 nie jeste艣my w stanie obs艂ugiwa膰 kilku klient贸w na raz. Pracodawca po raz kolejny traci na tym 偶e zredukowane zosta艂y etaty, poniewa偶 du偶a cze艣膰 klient贸w zostanie nie obs艂u偶ona i nawet nie us艂ysza艂a o zaletach tego dro偶szego artyku艂u ani przydatno艣ci tamtego dodatkowego artyku艂u.Stracimy na tym r贸wnie偶 my sprzedawcy bo nie obs艂u偶eni przez nas klienci nie podnios膮 nam indeksu. TK no c贸偶 - zmiany jakie zasz艂y podczas og贸lnopolskiego spotkania na temat ankiety TK kt贸re odby艂o si臋 w Warszawie s膮 tak nieznaczne 偶e nie mog臋 sobie przypomnie膰 czego dotyczy艂y. WRM kt贸re w tym roku liczone jest ujemnie - spogl膮daj膮c na wyniki premii z dowolnego miesi膮ca kt贸re zamieszczane s膮 na JyskNecie i patrz膮c na pul臋 za WRM wida膰 ze tylko kilka sklep贸w otrzyma max za ten parametr a 艣rednia z max 20% to zazwyczaj 8 -12 %. Czyli nasza uciu艂ana premia b臋dzie 艣rednio o jakie艣 10% ni偶sza za WRM . Jest to parametr kt贸ry ci臋偶ko jest utrzyma膰 przy takiej ilo艣ci towaru kt贸ry do nas wraca i systemie rozpatrywania reklamacji jaki narzucony zosta艂 przez pracodawc臋 na szcz臋艣cie ma艂o kto z niego korzysta. Tak wi臋c WRM pe艂ni rol臋 minusa poniewa偶 ZAWSZE co艣 odejmie. Za dni kilka dostaniemy na JyskNecie i GoJysk ulotk臋 jaki to system premiowania jest dobry jaki ile wniesie dobrego i jak 偶e jest on motywuj膮cy. Ja zadam pytanie do czego on ma motywowa膰 do jeszcze ci臋偶szej pracy, do tego by zamiast chodzi膰 biega膰 po sklepie od dzia艂u do dzia艂u, do kr贸tszego korzystania z przerwy, do szybszej pracy przez przez kt贸r膮 zapomina膰 b臋dziemy o BHP i o w艂asnym zdrowiu? Bo tylko tak mo偶emy obs艂u偶y膰 wszystkich klient贸w b臋d膮c w 3 czasem 4 osoby na sklepie. Ten system premiowania przy przeprowadzonych redukcjach etat贸w uderza i jest przeciwko pracownikom. I nie pe艂ni funkcji motywuj膮cej pe艂ni funkcj臋 bata kt贸ry ma zagoni膰 pracownik贸w do jeszcze szybszej wyczerpuj膮cej pracy, co艣 na rodzaj metody kija i marchewki gdzie cz艂owiek jak ten osio艂 ca艂y czas d膮偶y do czego艣 co jest tak nik艂e do osi膮gni臋cia jak przyzwoita premia. A wy drodzy Jyskowce robicie jak te przys艂owiowe os艂y swoj膮 robot臋 i chocia偶 nie wiem jakie wielkie b臋dzie usypywa艂 przed wami nasz pracodawca g贸ry (przeszkody, wymagania, redukcje etat贸w , brak podwy偶ek) i tak b臋dziecie 艣lepo pod膮偶a膰 za t膮 nieosi膮galn膮 marchewk膮.To jest kpina 偶e na 1500 pracownik贸w nikt si臋 temu nie sprzeciwi nie zbierze si臋 i nie powie STOP, spokojnie mo偶na by艂o by wam odebra膰 ca艂kowicie premi臋, napisa膰 w GoJysk lub na JyskNecie 偶e tak trzeba i 偶e tak b臋dzie dla was lepiej i co i nic Dla chc膮cych co艣 zmieni膰 podaje e-mail jyskpolska@gmail.com na kt贸ry mog膮 pisa膰 osoby kt贸re maj膮 jaki艣 pomys艂 i chc膮 co艣 zrobi膰 by wszystkim pracowa艂o si臋 lepiej. Gdy tylko uzbieramy odpowiedni膮 du偶膮 ilo艣膰 os贸b zastanowimy si臋 WSP脫LNIE jakie kroki podj膮膰. Zapraszam te偶 by pisa艂y osoby kt贸re maj膮 jakie艣 problemy, mo偶e nie uda nam si臋 ich rozwi膮za膰 ale b臋dziemy mieli obraz tego co si臋 dzieje w regionach, sklepach, by mie膰 argumenty dla pracodawcy. Podobnie jak WLKP wypowiadaj膮cy si臋 wcze艣niej je艣li zajdzie taka potrzeba wsp贸lnymi si艂ami stworzymy pismo kt贸re zaadresowane b臋dzie do zarz膮du w Dani. jyskpolska@gmail.com

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 Andrik
Co艣 P20X si臋 nie odzywa, w ko艅cu zwolnili czy ucieli etat :) Dobra, dobra 偶artuj臋 bo znowu napisze eseja. Do WszystkoWJyskuJestZOdzysku: Brawo za ten wpis, sama prawda, wida膰 偶e kontrolujesz wszelkie zmiany i jeste艣 obeznany w temacie.

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 007007007
Naprawd臋 ludzie trzeba si臋 wzi膮膰 w gar艣膰 i interweniowa膰 - apeluje : przesta艅cie trz膮艣膰 portkami bo robi膮 z nami co chc膮.

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
...a Ja tylko pisze o faktach..jakie zachodza... spoko..nie czekam na pochwaly za spostrzezenia..bo nie o to chodzi.. wiec kontynuuje.. ciecie srednio pol etatu na sklep..to jedno.. a zobaczcie ile kasy daje ciecie premii.. 20% to jest...hmmm... srednio... 120zl premii na lebka calkowicie usredniajac bo kazdy wie... 5 czesci kiero 4 zastepcy, 3 .....kasjerzy ... buuu...tak wychodzi z obowiazkow i statystyk.. jeden ma 200 inny 80 za 20% puli premiowej.. srednio 6.5 etatu to ok 800zl... czyli kolejne pol etatu zysku dla Gdanska na kazdy sklep..czyli wniosek.. mowa byla o cieciu ok 0.5 etatu a tu sprytny sposob i ucieto koszty calego etatu pol pracownik i pol koszty premi na bez mala kazdy sklep... zenada.... takich rzeczy nawet w biedrze nie stosowali w czasach gdy byla w telewizji...a nam zostanie sama podstawa..bo indeks?jak wszystko drogie i nieporownywalne jakoscia?; tk? jak niema kto? art. na paragon? jak wszystkim sie nasze g...przyjadlo i maja dosc wciskania ch艂amu..? echh.. stare dobre czasy juz nie wroca...dawny socjal i troska o pracownika...traktuja nas coraz gorzej i mierza ile jeszcze zniesiemy... :( ot..taka puenta... smutna ale prawdziwa.. ciekawe ktory h... zatwierdzil ten system premii.. pewnie pracowal albo i nie.. na sklepie gora 1 miesiaca teraz ... robi swoje pod dyktando innych..i czerpie z tego kase :/

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
tak og贸lnie to zastanawiam si臋 dlaczego z-cy kierownika maj膮 po 4 udzia艂y w premii.rozumiem lider sprzeda偶y ale opiekun biura????za co??????bo u nas opiekun nic nie robi poza noszeniem plakietki z-ca kierownika!!!!!po 4 udzia艂y w premii to powinny mie膰 kasjerki kt贸re jak kto艣 wcze艣niej wspomnia艂 musz膮 si臋 meczy膰 z tymi debilami co przychodz膮 robi膰 zakupy.to kasjerki musz膮 wciska膰 nieszcz臋sny impuls.i jaka tu sprawiedliwo艣膰?????pier...juz ten ca艂y syf....

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Tu niema sie nad czym zastanawiac, problem tkwi w takim opiekunie biura, jesli akceptujesz to ze on nic nie robi, u mnie na sklepie wszyscy sobie pomagaja i niema tak ze ktos niema zajecia.. problem tkwi tylko w nowych pracownikach, ktorzy pracuja rok dwa, im trzeba pokazywac palcem non stop bo by stali lub siedzieli podparci myslac ze nic niema do zrobienia, a ci co pracuja dluzej nawet jak sklep blyszczy to i tak potrafia sobie znalesc zajecie zeby np w kolejnym tygodniu bylo lzej i mniej na glowie..

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 CH.W.D.L.L.
Cos bym napisal,ale juz chyba wszystko zostalo powiedziane doglebnie przez WszystkoWJyskuJestZOdzysku.Nie wiem,czy cos by to da艂o,ale nalezalo by przeprowadzic jakas ankiete wsrod pracownikow.Ankieta miala by charakter anonimowy na skale calej polski.Skutek zapewne bylby marny,jesli chodzi o uzyskanie czegokolwiek,ale to by byla (tak mysle)alternatywa do poruszanego na tym forum strajku do ktorego i tak nie dojdzie.Ankieta miala by na celu uswiadomic pracodawce,ze nie widzimy tego wszystkiego tak rozowo,jak oni.Dobrze by bylo aby taki formularz jakas 艂ebska osoba wymyslila,rozeslala po sklepach i niech kazdy pracownik okresli swoj stan duchowy ,stosunek do pracy i warunki w jakich musi podolac.Mysle,ze wystarczy kilka zasadniczych pytan i wyslac masowo do gdanska.To bylaby delikatniejsza wersja strajku.Wiem,wiem ze i tak sraja na nas rzadka kupa,ale niech wiedza pacany,ze to jest poczatek czegos co w przyszlosci moze okazac sie lawina niezadowolenia.Kazdy szmer i niezadowolenie jest tlamszone w zarodku,czyli na pulapie kierownik--sprzedawca,bo co taki kierownik moze.....sam jest czescia tego wozka z gownem,ktory musi pchac i dlatego niechce wiecej szumu,bo sam ma tego wszystkiego dosc.Sam czasami probuje wyrazic swoje niezadowolenie,ale na narzekaniu sie konczy,bo i tak wiem ze nic to nie da,poniewaz moj staz pracy odbiega duzo od pozostalych pracownikow i dlatego nie chce wiecej sie wychylac...Dlatego apeluje do tych co czuja sie na silach i moga sobie pozwolic na wiecej....warto pomyslec o takiej ankiecie,aby w kocu przejrzeli na oczy ilu pracowniko moze byc niezadowolonych z ich poczynan.....Napewno da im to do myslenia,ale nie dlatego ze chcemy zmian na lepsze(chociaz przydalo by sie:) ) ale dlatego,ze juz MAMY DOSC wyzysku i w koncu zaczna liczyc sie z nami.

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 do blabla2
wiesz u ciebie mo偶e opiekun biura nic nie robi, a u nas opiekun biura zapierr... na kasie , przy dostawach, przy obsludze i w miedzy czasie jeszcze zapier... i robi dokumenty i inne zadania

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 TajnyEAST
S艂uchajcie... Zeby sklep dobrze wygl膮da艂 i prosperowa艂 to naprawd臋 rzadko kiedy idzie to w parze z tym 偶eby kierownik sklepu i ca艂e jego zast臋pstwo siedzia艂o sobie w biurze i tylko wydawa艂o polecenia. S膮 wyj膮tki od tej regu艂y oczywi艣cie, ale to zwi膮zane jest raczej ze szcz臋艣liwie odpowiednio dobrana (i nie zmiejszon膮) ilo艣ci膮 etat贸w do danego sklepu (do jego obrot贸w), a s膮 takie sklepy napewno. P.S. Jutro ostatni dzie艅 przed oficjalnym deathline na sezon meblowy, czy jest w Polsce sklep kt贸ry b臋dzie gotowy po jutrzejszym dniu na ten sezon? Pozdrawiam wszystkich pracuj膮cych w JYSK :)

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 TajnyEAST
No i oczywi艣cie powodzenia na SIS-ach :)))

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Witam Czy polecacie prace w Jysk ? Jakie a zarobki kierownika , zastepcy , sprzedawcy ? Wlasnie dostalem sie na kolejny etap rekrutacji ... Nie wiem w jakim sklepie bede pracowal ani ile zarabial wszytko w tajemnicy ... Nawet ogloszenie bylo anonimowe .. Co sie dzieje takiego w firmie ???

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 p777
Do wlkd Radze spraw臋 zg艂osi膰 do gazety , kiedy艣 by艂a taka "SKANDALE". Proponuj臋 te偶 koniecznie!!! powiadomi膰 tv Al Jazeera i Al Arabija. Obsada w sieci sklep贸w Jysk jest jak najbardziej wystarczaj膮ca, chcia艂bym zaznaczy膰 偶e od 01.12.2011 zostanie wprowadzona kasa samoobs艂ugowa tzw."KASA MI艁A" Je偶eli chodzi o doradzanie Klientom, zostan膮 zamontowane g艂o艣niki na ka偶dym z dzia艂贸w przez kt贸re Klient samdzielnie b臋dzie m贸g艂 wys艂ucha膰 informacji o danym produkcie.

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 p777
DO wlkd Zgodnie z art. 9 ustawy o szczeg贸lnych warunkach sprzeda偶y konsumenckiej kupuj膮cy ma dwa miesi膮ce od stwierdzenia niezgodno艣ci towaru z umow膮 na zawiadomienie o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy, gdy wy艣le odpowiednie o艣wiadczenie przed jego up艂ywem .W przeciwnym razie reklamacja b臋dzie odrzucona.

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
witam dzisiaj wielki dzie艅 dla lublina bo wielki Grzegorz B.wpad艂 na inspekcje ciekawe co madrego wymysli mo偶e znowu jaki艣 etat utn膮 bo za niebiesko na sklepach bedzie, musle ze za wrzesie艅 npremia bedzie zaje..sta nowy i inteligentny system premiowania, nowe zasady tk i nie wiadomo kiedy bedzie.Mogli by napisa膰 偶e premi nie bedzie i koniec kropka a nie podchody jak uje...ba膰 nasza wypracowana premie.sami niech sobie utn膮 koryta za nierobienie nic tylko wymogi i g艂upoty.......

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
do bl44 chcesz wiedzie膰 co si臋 dzieje w Jysk,jaka jest atmosfera i jak wygl膮da praca?! wystarczy przeczyta膰 3 ostatnie strony tego tematu i wyci膮gn膮膰 wnioski.Czasy 艣wietno艣ci tej firmy ju偶 min臋艂y :( i zdaje si臋 ze bezpowrotnie. sezon meblowy u mnie w sklepie jest na 80% ale Magazyn centralny nie jest wcale przygotowany do tego sezonu wi臋c dlaczego nas rozliczaj膮 ???? szkoda pisania...bo wszystko ju偶 zosta艂o napisane.Reszta nale偶y do nas-co zrobimy z t膮 wiedz膮....

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
p777-podoba mi si臋 wiadomo艣膰 o zmianach od 1.12.... "kasa mi艂a" .... umieram ze 艣miechu :D ale pomarzy膰 mo偶na.tego nam nie mog膮 zabroni膰

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
...tak... wiec jak juz wszyscy wiedza mamy caly rok pozbawiony premii... nasza w tym glowa by odpowiednio do zsistnialej sytuacji olewac robote... sorki DM i gba...ale niema juz dla nas motywacji... a po kolejnym pytaniu czy ci koza spodnie po kolana obgryzla odpowiem ze to sa dlugie spodnie tylko skrocone o premie bo mnie nie stac... pozdro 4 all...nie musze wygladac kompetentnie..wazne co mam w glowie...a pocic sie nie bede za ochlapy...bo macie budrzet wyczerpany na klimy...i na nas bialych murzynow...

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
jezdzijcie dalej po sklepach i mowcie co wam sie nie podoba... a kiedys zastaniecie gole sciany... a mieliscie byc ojcami.. mieliscie pomagac... chyba nie dorosliscie do tego albo wladza... itd...

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
godzicie sie na wszystko co wam kaza wcielac w zycie...wiem ze to czytacie... ale macie w glebokiej dooopie co sie u nas dzieje na sklepach... wam kaza...wy podajecie dalej...byle splynelo i byle was czasem za to nie rozliczyli...byle cyferki wam sie swiecily premiowo...ale to juz jest taki kociol ze niebawem i was zgubi... a wtedy.... nas juz nie bedzie...

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 hihott
Napisze co艣 odno艣nie opiekuna biura i samego kierownika w moim sklepie. S膮 to kobiety i nie maja pojecia co z czym i po co !!! jak kto艣 sie bierze za kierownictwo sklepu to rozumiem ze wie o co chodzi i jak kierowa膰 ludzmi. Opiekun biura nie umie nawet papier贸w przyszykowac do wysy艂ki nie mowiac o bajzlu w biurze. Nie do艣膰 ze klienci wkurw iaja to i kierowniczka wkurwia.

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach

×