Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ciekawska 7

Czy ktoś pracował Jysk-u?

Polecane posty

Gość 2Palm
Dobry tekst do poduszki :) i pewnie sny będą lżejsze... a tak naprawde jeżeli chodzi o tajnego to od mniej wiecej początku roku za kazdym razem udaje nam sie jako ekipie wyczuć go i czy jest na 50, 70 czy nawet zdarza się 100 % to każdy obsługujący przyznaje, że faktycznie tak jest... "no dałem ciała" - mówi kolega z 50 %, "tak było, nie inaczej" - koleżanka z 70 % , więc o co całe zamieszanie???? Przyznać sie do błędu czasem, a nie narzekać, że spisek jakiś... Akurat w tej firmie można o wiele więcej doszukać sie rzeczy do przyczepki , a nie Tajnego molestować... z czystym sumieniem daję 100 % dla tajnego u nas :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość clerance
Do Morro : nie wiem czyim jesteś przydupasem ale według mnie Twoje inicjały to GBA. ha ha . Zastanawia mnie również dlaczego tak wszyscy RM i DM śledzą co jest napisane tutaj, zajmijcie się tym co powinniście robić np: zacznijcie pomagać sklepom .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wlkp
Nie wiem jaka firma (CBM Test?) prowadzi badania tajnego klienta, ale na pewno większość tajnych klientów to studenci i bodajże renciści, więc doochodzi kwestia rzetelnoci badania. Dlaczego tajny nie może sie ujawnić po badaniu (np.drogą mailową) i wysłąć formularz badania w ciągu powiedzmy 1-2 dni? Byłaby większa pewnośc że badanie było rzetelne i byłaby,możliwośc odpowiedzi na te punkty co do których mamy wąpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hihott
czy uwiezycie w to ze w biedronce tez chodzi tajny i tez ich łoi z premi ;) dlatego ja sie ciesze ze u nas jest w miare spokojnie. Co do nierzetelności tajnego mielismy 3 przypadki. Pomylone imiona i towary o jakie pytał i jakie mu proponowano. Pisanie ze nie skupial sie na droższym towarze itp. Moim zdaniem to badanie nie jest 100% takie jakie powinno być. Może za tajnego powinien robić pracownik innego sklepu z innego miasta ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tajemniczy klient
Wyobraźcie sobie, że idziecie do sklepu po nowy żyrandol. Wymagacie obsługi, doradztwa, odrobiny pomocy. Ktoś w końcu się znajduje, żeby Wam pomóc, dzięki czemu możecie w spokoju opuścić sklep. A teraz wyobraźcie sobie, że przy okazji tego niezbędnego zakupu ktoś Wam jeszcze za tę wizytę zapłaci... Tajny klient to oczywiście zwykła osoba, taka sama, jak Wy. To może być student, rencista, a może też być cała rodzina z dziećmi. Może mieć lepszy dzień, gorszy.. i na tej podstawie Was ocenić. Może być sk...synem i zaniżyć Wam ocenę, a może być aniołem i podnieść premię. Pracuję w Jysk i jestem tajnym klientem (choć nie w Jysk) i wierzcie mi, że ocena jest zwykle w większości obiektywna. Ale raczej nie ma miejsca na manipulację. A już na pewno nie z wewnątrz naszej Jyskowej firmy. I o ile wiem, na żadne wskaźniki żaden manipulant nie ma szans wpłynąć. A szkoda, bo niestety premie marne ostatnimi czasy... Przy okazji... chciałbym podziękować Morro za umilenie wieczoru. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Morro.....świetne opowiadanie:) Czytaliśmy go zbiorowo i płakaliśmy ze śmiechu.Zapodaj coś jeszcze...masz talent chłopie więc go nie zmarnuj:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jyyyysk
Jak Tam U Was Wietrzenia wychodzą? Sprzedaje sie wam ten bałagan?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sandały larsena
wietrzenie w tym roku - dramat. Co tu sprzedawać. Ceny wysoce nie - wietrzeniowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Morro
Do clerance: jesteś w błędzie, ale strzelaj dalej. Przeleć wszystkie inicjały występujące w firmie, w końcu musisz trafić. Do pozostałych: dziękuję za wyrazy uznania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość vxd
a jak tam impulsiki sie sprzedaja ? u mnie skutecznośc porażająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mody22
Morro jakie wyrazy uznania??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Stara Jyskówa
Nasze :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wlkp
Ale nie moje bajkopisarze żyją w swoim wyimaginowanym świecie , również w dyrekcji, sądzac że zwykły pracownik nie potrafi rozróżnić ściemy od rzeczywistości, najgorsze że domorsli menagerowie usiłuja to na siłę sprzedawać poprzez dobrze zorganizowaną komórkę od PR. Ale ćóż z Gdańska i Tusk pochodzi,wiedzę PR czerpią więc prosto ze źródla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawno mnie tu nie było widzę że rozmowy toczą się na poważne tematy tylko czasem jakiś gamoń stara się zmienić temat np. Gandalf czarodziej zadając beznadziejne pytanie o upiększanie socjale o którym pisano na JyskNet i pewnie toczyło się na sklepach wiele rozmów więc jeśli jesteś pracownikiem sklepu to ogarnij się człowieku i nie zadawaj bak beznadziejnych pytań na które może udzielić ci odpowiedzi każdy pracownik z twojego sklepu a jeśli nie chcesz pytać to skorzystaj z Jysknet znajduje się on w komputerach na sklepie powinieneś sobie poradzić skoro zdołałeś napisać coś na tym forum, a jeśli nie pracujesz na sklepie to jeszcze bardziej jest mi cie żal ale odpowiem ci na twoje pytanie jest to akcja dzięki której sklepy mogą bez proszenia się o zgody przełożonych odświeżyć swoje pomieszczenie socjalne które nie widziały „remontu od otwarć a często mogły by zaciekawić swoim stanem sanepid. tatiana82 wspomniałaś coś o podwyżkach, być może będą ale po zwolnieniach o których napisał Byrne. Pieniążki z skądś muszą się wziąć, od tak nie sądzę by dali ale jeśli na sklepie zwolni się jakiś etat, to się znajdą wiem że regionalni już na ten temat rozmawiali z kierownikami ;) na kogo padnie na tego bęc. Taira napisała że firma sprawdza naszą wytrzymałość co niestety jest prawdą ale wielu pracowników czuje się w firmie dobrze i się nie buntuje, siedząc cicho jak mysz pod miotłom bo rozkaz to rozkaz. Są to ludzie którzy wcześniej pracowali w gorszych firmach oni się cieszą mówiąc że tam było gorzej i nie robią nic by tu było lepiej, będzie tak się działo do czasu gdy odczują że są tak samo traktowani jak w tej gorszej firmie a wtedy będzie już za późno. Są to też osoby z trudną sytuacją materialną, które chcąc czy nie chcąc muszą się podporządkować. Są też staży wyjadacze którzy jak to mówią „mają pochytane z różnymi tam.. i się nie odzywają by nie stracić w oczach swego Pana, by nie cofnąć się w kolejce po awans, by nie stracić pracy no bo przecież tyle robią już w Jysk że nie wiedzą co mogli by robić poza nim, bo tak naprawdę do niczego innego się nie nadają. Iana chciała byś widzieć tych ze stołków na sklepie? Raz była taka akcja już nie pamiętam kto w niej brał udział w każdym bądź razie tak się niefortunnie zdarzyło że w miejscowości w której byli na sklepie odbywały się koncerty z okazji dni tej miejscowości i niestety nie było na sklepie ruchu Przypadek ?? ponowa nie wiem czy adresaci twojej wiadomości będą w stanie to zrozumieć oni za zwyczaj mają bardzo krótką pamięć. Co do TK spotkałem się z kilkoma niesprawiedliwościami których nie zawsze dało się wybronić, u nas są to najczęściej błędy w interpretacji audytorów rozmowy z pracownikiem więc manipulacji jako takiej ze strony Jysk nie zaznałem. Boli mnie najbardziej podejście do reklamacji działu HR gdy staramy się o opisujemy staranie każdy szczegół rozmowy z audytorem a otrzymujemy informację zwrotną w postaci krótkiej lakonicznej odpowiedzi typu niestety reklamacja została odrzucona. Towar z gazetki piszesz że pan K ze związków wykorzystuje swoja pozycję by siedzieć na L-4 to na dziecko, to na żonę, to na siebie. Wydaje mi się że masz więcej informacji na ten temat podziel się z nami wszystkimi dlaczego wziął na dziecko czy wszystko było z nim ok? dlaczego wziął na żonę ? dlaczego wziął na siebie ? czy tak po prostu ci się wydaje że oszukuje, zresztą gdyby tak było myślisz że firma nie skorzystała by z okazji by to skontrolować, tak jak napisała madzia1941 zawsze można pokusić się o kontrole Zus-u i nie jestem do końca pewien czy ochrona prawna SIPowca i przewodniczącego chroni gdy ktoś oszukuje będąc na L-4 wszystko jest do przewałkowania w sądzie a na Grunwaldzkiej mają dobrych prawników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Andrik
No niestety z kontrolą przez ZUS pana K. nie jest tak łatwo ponieważ ma l4 z powodu bólu kręgosłupa co niestety jest raczej nie do sprawdzenia. A tak na marginesie nie wiem czy ktoś z piszących tu posty widział kiedyś na żywo pana K. - ja miałem 2 razy taką możliwość i wydaje mi się że gdyby zrzucił trochę ciałka tu i ówdzie to i bóle w kręgosłupie przestały by mu dokuczać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Towar z gazetki
Może i firma ma dobrych prawników ale solidarność pewnie jeszcze lepszych. Pan Przemysław na pewno wie co i jak robić, żeby nie wkopać się samemu, co by firma na pewno wykorzystała, pierw siedział na L4 na dziecko , potem na swoją żonę , przychodzi do pracy i nagle po paru dniach podczas dostawy coś mu w kręgosłupie strzela... biedaczek jeszcze idzie 1 lub 2 dni do pracy i znowu na L4, bo z bólu wyrobić nie może.. jeszcze dostanie odszkodowanie (jakąś część, ponieważ nie zgłosił to w tym samym dniu). Jak napisał Andrik, może jak by nie siedział w domu i grubnął, a wziąłby się za robotę, to by mu to na dobre wyszło :) zawsze pare kilogramów lżej :) Co to redukcji etatów, tak jak ktoś pisał regionalni rozmawiali już z kierownikami sklepów o możliwych redukcjach (zwolnieniach lub z całego etatu przejścia na 1/2 etatu), jakoś firma musi zyskać kasę na podwyżki, pewnie na zasadzie jak we wrześniu , tylko dla wybranych. a co myślicie o podwyżkach cen artykułów ostatnimi czasy? rozumiem, że bawełna poszła w górę (tak tłumaczy to firma) ale przesadzają z cenami, ze sklepu gdzie ceny były konkurencyjne z innymi firmami , stajemy się powoli sklepem dla osób "bogatszych", a porównując ceny i jakoś z innymi firmami wcale nie wygląda to już tak fajnie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość superduperrrr
Drożyznę mamy straszną - nijak nie jesteśmy konkurencyjni. Ja rozumiem ,że vat poszedł w górę , że ceny paliw przekładają się na wzrost cen produktów ale żeby o tyle szły do góry ?! No ale coż - ja tam nic nie wiem przecież pracuję w najlepszej firmie świata , przeciez w gojysku napisali:) Same ohy i ahy:) Idylla;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość volter22
Niech się sami wycierają w ręcznik za 119zł Ręcznik MAIN 100x150cm mango Kronborg 119zł To jest parodia !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hihott
buahhaha ale sie uśmiałem na tym filmiku masakra ludzie to mają nasrane w głowach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Taira
Zobaczcie sobie jysk.tv rzygać się chce taką propagandą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rzeczywiście te podwyżki są makabryczne.Tak naprwdę to do naszego sklepu przychodzą tylko klienci którzy nie narzekaja na brak gotówki.Zreszta przychodzi coraz mniej ludzi są po prostu pustki na sklepie. A wietrzenie to totalna porażka taki ubogi asortyment w trakcie wietrzenia-żenada i w tym samym czasie taka beznadziejna gazetka. Nie wiem jak u was ale po ostatnich podwyżkach i dość sporych na pościele bardzo mało się jej sprzedaje.W sumie to ja sama kupuję pościel u konkurencji bo mają o wiele atrakcyjniejsza ceny. Pozdrawiam i życzę wysokiej skuteczności sprzedaży kredy,balonów.;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
p253 masz rację-konkurencja jest o wiele tańsza.Też kupiłam sobie siatkę do okien za 8,99 w lidlu(opakowanie 2 szt!!!)W castoramie też są na okrągło w tej samej cenie a u nas :( 16,95 /szt zgroza!!!!!!!!!Niedługo Ikea będzie tańsza od nas ale z naszą jakością wyrobów to odstajemy od nich na mile świetlne-oczywiście na -.Pościele w zastraszającym tempie idą do góry.Stali klienci którzy nas odwiedzają pukają się w głowę i patrzą na nas z politowaniem że musimy TO sprzedawać.Lidl,biedronka,carefour-dwustronna pościel 160*200 za 55-70 PLN a u nas?!Ręczniki Main to najgorsza zamiana jaką Jysk mógł zrobić-nie odbiegają jakością od classiców a cena z księżyca.Kromborgi to był wypas-na oko było widać a tu....cienizna. Coraz ciężej się poleca towar do którego my sami nie jesteśmy przekonani-i jak tu żyć.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miałam na myśli ręczniki LUX :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość z-ca
Filmik super. Uśmialiśmy się. Ledwo chodzą ale na promocjach dostają turbodoładowania . Pozdrawiam wszystkich .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dla porównania-obecne ręczniki capri -a te co były kiedyś,no teraz to nimi jedyne co mozna zrobić to d*** sobie podetrzeć!ceny są okropnie duże a impulsy beznadziejne.kreda-u nas w promocji 7,50zł ,normalna cena-14.95zł a w obi normalna cena-8.95zł!no i kupuj człowieku w jysk-u!z cenami na pościel też przesadzają zeby "aneta"200x220 kosztowała 139zł?paranoja....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grill kulisty lux COLOMBO śr.52 cm BBQ PL: 200zł GB: 39.99 (183,95zł) http://www.jysk.pl/165/389/426/3709100/a/catalog http://www.jysk.co.uk/165/389/426/3709100/a/catalog Ręcznik MAIN 70x140cm PL: 40zł DE: 7,99 http://www.jysk.pl/97/98/100/2322037/a/catalog http://www.daenischesbettenlager.de/aktuelle-werbung/aktueller-prospekt.html?et_cid=301&et_lid=2020030&et_sub=Aktueller%20Prospekt Płace minimalna; PL:317,58 (1317zł) GB: 1 169 DE: ok 1700 http://pl.wikipedia.org/wiki/P%C5%82aca_minimalna Oczywiście część produktów np. w Norwegi, Szwecji, Włoszech będzie droższa niż u nas. Ale to nie zmienia faktu, że ceny w polskim jysku są porównywalne do zachodnich. Zestawcie to sobie z naszymi zarobkami i biednym społeczeństwem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Towar z Gazetki jesteś beznadziejny siejesz siejesz jakimiś ogólnikami na temat zwolnień pana K nie znając pewnie nawet powodów dla których wziął to L-4. A informacje które posiadasz np o rzekomym odszkodowaniu i szczegółach całego zdarzenia sugerują że być może pracujesz na Grunwaldzkiej 211 bo takie informacje nie rozchodzą się po sklepach. Oczywiście twoje wpisy mają na celu podważenie wiarygodności osoby której zarzucasz oszustwo. Nie róbmy już z Jysk takiego bankruta nasi DM i RM zachowują się tak jak by firma była na progu rentowności a podwyżki dla pracowników sprawiły by że przyniosła by stratę pod koniec roku finansowego. Dobrze wiemy że firma przynosi ogromne zyski i widać że zarząd szuka oszczędności tylko na sklepach by zyski były jeszcze większe w końcu polska nie może stracić pozycji lidera w koncernie. Przy każdej próbie porozmawiania z DM o podwyżce dla mojej załogi ten zaczyna się wić na krześle tłumacząc się że nie ma pieniędzy że się nie da że już wszystkie środki rozdysponował. Wasze rozmowy na temat podwyżek też tak wyglądają. Zresztą szukanie pieniędzy na podwyżki poprzez redukcje etatów będzie poważnym błędem, na dużej ilości sklepów będzie to oznaczało narzucenie na i tak obciążony obowiązkami pracowników jeszcze większej ilości pracy a praca w Jysk jest dużo cięższa niż w innych sklepach, wieczna gonitwa. Jeżeli chodzi o podwyżki rzeczywiście są szokujące sklep który miał DOBRĄ OFERTĘ dla klienta stał się nie atrakcyjny oczywiście wielkie rabaty w gazetkach zachęcają i dobrze wyglądają do tej pory. Czy dzięki podwyżkom zyskamy? Moim zdaniem nie, wzrost cen sprawi że klienci będą kupowali u konkurencji i będą szukali lepszej oferty o którą nie trudno. Przesadnie wysokie ceny zrażają do nas klientów wielu z nich zachodzi do nas z ciekawości bo dla wielu jesteśmy czymś nowym rzut oka na pościele które przeważnie klient widzi gdy wchodzi do sklepu potrafi skutecznie odstraszyć.Już teraz spotkałem się z sytuacją gdy ludzie idący pasażem mówili " tu nie wchodzimy tu jest drogo". Ceny są też zaskoczeniem dla stałych bywalców istnieje prawdopodobieństwo że ich ilość się zmniejszy. Nie ma również szans by dzięki tym podwyżkom Jysk zdobył renomę i prestiż dobre marki mogą sobie pozwolić na windowanie cen ponieważ klienci płacą też za markę np.Ikea było by to możliwe gdyby wraz z wzrostem cen wzrastała jakość produktów z którymi u nas jest coraz gorzej o pomstę do nieba na pierwszym miejscu oczywiście meble. Przez lata to samo Milan, Basel, Pia, Firneze ......... Kto był na stronie internetowej Tvilum-Scanbirk widział że mogli byśmy sprzedawać naprawdę dobre ładne meble. Chciałbym przypomnieć że jysk nie jest już "dla biedaków"jak biedronka (jak by to powiedział Jarek :) ) a taki wizerunek Jysk widzą nasi koledzy z góry. Najgorsze jest to że nawet pracownicy powoli przestają kupować nasz towar a to daje do myślenia. rip30 rzeczywiście mamy wielki bajzel a wiemy że ryba psuje się od głowy dobrze gdyby na odpowiednich stanowiskach zasiadali odpowiedni ludzie nie ci którzy awansowali bo tyle już pracują bo było wolne miejsce to się wcisnął. Ciekaw jestem czy DM-y po awansach ze sklepów z zawodowym lub technicznym wykształceniem czy nawet wyższym byli wysyłani na jakieś studia z zarządzania itp. by zaczerpnąć troszkę wiedzy jak się zarządza ludźmi czy po prostu dano im władze której nawet nie potrafią wykorzystać bo go na politologi czy pedagogice nie nauczyli. I nie twierdzę że bez ukończenia jakiegoś menedżerskiego kierunku nie można być dobrym SM czy DM ale bo wielu znam takich ale jednak stanowisko zobowiązuje i można to zrobić dla samego siebie. Co do ekip na sklepach to bywa bardzo różnie coraz więcej ludzi przychodzi do pracy zrobić po porostu swoje i do domu w żaden sposób nie utożsamiając się z grupą, i wszyscy doskonale wiedza że potknięcie twojego kolegi czy tez koleżanki może być szansa dla ciebie dlatego zamiast współzawodnictwa coraz częściej na sklepach spotykamy chora rywalizację oraz kategoryzację na tych lepszych i tych gorszych pracowników. A teraz zdradzę jak narobić sobie najwięcej plusów u kierownika i zdobyć jego zaufanie wystarczy że będziecie sobie ze swoim kierownikiem lub kierowniczką chodzić na papieroska może wydawać wam się to śmieszne ale wystarczy się przyjrzeć jak to wygląda u was na sklepach kto z kim sobie podpala i jaki jest stosunek tych osób do siebie na tle innych pracowników, palacze za zwyczaj darzą siebie większym zaufaniem i sympatią :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×