Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość sssssssysunia

jakie metody stosujecie jeżeli chodzi o naukę ?

Polecane posty

Gość sssssssysunia

tzn. macie jakies swoje sposoby by wiedza łatwiej wchodziła do głowy ? Bo ostatnio jak zaczynam czytać to automatycznie zasypiam i to nawet na siedząco .. albo nie mogę się kompletnie skupić , odpływam myslami .. i strach mnie ogarnia bo za dobre 2 miesiace sesja i boje sie , że nie dam rady

Ja generalnie przygotowywałam się do egzaminów (bo juz jestem po studiach) w taki sposób, w jaki później odpowiadałam. Jeśli to był egzamin pisemny, to wiele rzeczy sobie pisałam. Robiłam swoje notatki, bo z cudzych uczyć sie nie potrafię... Generalnie jestem wzrokowcem i czesto pamiętałam różne rzeczy w ten sposób, że \"widzialam\" w myślach w jakim zeszycie miałam to napisane, na której kartce, u dołu czy u góry strony... Natomiast do ustnych uczyłam się albo w ten sam sposób albo chodząc w kółko po pokoju i mówiąc sobie wszystko na głos... A i nigdy nie potrafiłam się uczyć z kimś. Denerwowała mnie obecność jakiejś koleżanki i sprawiała, że moja nauka była kompletnie nieefektywna... No i jeszcze robiłam sobie przerwy w nauce w czasie których lubiłam wyskoczyć na dwór choć na 15 minut i się dotlenić.... powodzenia w czasie sesji

Gość part1
najlepiej zdawałam egzaminy, do których uczyłam się metodą pytań i odpowiedzi (uwaga - działa, kiedy uczysz się z notatek!) wypisujesz wszystkie możliwe pytania (np. wymień 3 metody bla bla bla... itd po kolei każdy punkt z notatek) a na drugiej karteczce piszesz odpowiedzi jednocześnie ucząc się ich. czytasz sobie pytanie, szukasz na nie odpowiedzi w notatkach, uczysz się i zapisujesz na kartce z odpowiedziami z pamięci to, czego się nauczyłaś. ot, takie maleńkie kroczki, u mnie działało, o ile zaczęłam odpowiednio wcześnie się uczyć :)