Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

suczijama

czy jest ktoś przyjezdny, kto mieszka w wawie??

Polecane posty

Jestem osobą, która nie może usiedzieć w jednym miejscu. Mimo młodego wieku- 20 lat; mieszkałam już rok czasu w krakowie i w łodzi. Teraz mam nowy cel- Warszawę... To miasto od zawsze mnie pociągało, fascynowało.... chiałabym spróbować tam zamieszkać. Właśnie dlatego chiałabym zapytać osób, które nie pochodzą z Warszawy, a mieszkają tam obecnie- jakie są realnia; mieszkanie, opłaty.... dodam, że jestem studentką :) zaoczną, więc chciiałabym zacząć pracę, chociażby w sklepie :) rodzice mi nie będą lożyć na utrzymanie w obcym mieście.... i właśnie- czy podołam???

suczijama - jeszcze zależy, gdzie chcesz mieszkać (jaka dzielnica). z koleżankami łatwiej - opłaty na pół :) pierwszy-lepszy - a to swoją drogą. ale dlaczego nie zacząć od wawy? :)

właśnie w moim planie jest warszawa, a potem dalej, dalej.... abroad ;-) siedzę już w moim mieście 5 miesięcy i dostaję skrętu kiszek.... Krakó mi się znudził po pół roku, Łódź podobnie..... mieszkałam z chłopakiem- było inaczej, bo na brak gotówki nie narzeka ;-) i mogliśmy sobie pozwolić na zamieszkanie na piotrowskiej i stradomskiej w krk... ale ja już nie chcę z nim.....

owszem studiuję.... dojeżdżałam co 2 tygodnnie, teraz też bym mogła, albo bym wzięła ios/its.... studia nie są problemem. Dawałam sobie radę.

wieje nudą , nie mogę i nie potrafię od Warszawy odpierdolić się skoro tu mieszkam i żyję od wielu pokoleń mojej rodziny i od tradycji , dlatego prponuję wszystkim : pojedź na Kretę , cobacz Cypr i Egipt , zobacz Rzym i Paryż , jeżeli nie będzie się Tobie tam podobać to ostatecznie możesz wrócić do Warszawy ale tylko ostatecznie