Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

ixipixi

Jak teraz żyć sie pytam?

Polecane posty

Mam w pracy samych chamów i złośliwych idiotów. Dzisiaj rano wchodzę do toalety, siadam, wystrzykuję w muszlę małe co nieco, chcę się podetrzeć .... i co sie okazuje? Jakiś palantzużył całą rolkę papieru toaletowego i przyczepił gumą do żucia do miesca, z którego on wychodzi - malutki, zaledwie 3 centymetrowy kawałek papieru. Że niby papier jest. Durna polska złośliwość. Wstałem z sedesu ze spuszczonymi do kostek spodniami pokicałem do zlewu, wypiąłem nad nim tyłek i zacząłem się podywać. I stało się nieszczęście: do toalety weszła nasza sekretarka (zabujany w niej jestem po uszy) i księgowy (straszny plotkarz). A ja stałem tak z rękami w kale i z fajfusem na wierzchu ze spodniami spuszczonymi do kostek. Jak teraz żyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hahahahhahahaha :D to ci przygoda z samego rana! :D wybacz,ale usmiałam sie do łez :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zycze powodzenia
nie da sie:( musisz skoczyc niestety:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Heinrich89
mimo, że ixipixi ma wrodzoną skłonność do merdania flakiem na lewo i prawo w miejscach publicznych oraz mniej- publicznych, to powyższa historia jest bujdą na kółkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach