Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ka jo je

życiowy dylemat

Polecane posty

Gość ka jo je

Otóż: jestem studentką 1 roku filologii polskiej, ale im dłużej studiuję tym bardziej up[ewniam się w przekonaniu, że to nie to. Moim marzeniem prócz polonistyki było projektowanie wnętrz, albo chociazby wizaż. No i mam dylemat: męczyc się 5 lat na czymś co mnie nie pociąga, czy olać filologię polską i pójść na studium na dekorację wnętrz? Mama mi mówi, że po filologi będe mieć mgra,ale kurczę... 5 lat to dużo, a 5 lat robienia czegoś, co nie kręci to chyba jeszcze więcej. Nie pytam o to co mam zrobić ja, tylko co byscie zrobili na moim miejscu? Robiły to co lubicie wbrew wszystkim czy się męczyły, tylko po to by mieć bezużytecznego mgra i zadowoloną mamę?

Gość czysta amatorszczyzna
zostalabym na studiach i rownoczesnie zrobilam bym studium na dekoracje wnetrz.

Gość na 1000 procent to co lubimy
dziś mgr'ów jak psów- nie to się już liczy, tylko umiejętnosci i doswiadczanie.... a jak będziesz robić to co jest twoją pasją, to na pewno szybko zdobędziesz jedno i drugie!

Gość ka jo je
hmm.. też tak mysle, ze mgrów jak grzybów po deszczu narosło, tym bardziej, powiedzmy sobie szczerze- polonistka to nie jest zawód z przyszłością (chyba?)

zależy jak kto do tego podejdzie, uważam że jeśli to coś jest twoją pasją- to na wszystkim da się zarobić....

Gość ka jo je
poszłam an polonistykę, bo bardzo lubiłam czytać i pisać, ale jak teraz czytamy rzecz, które nam się do niczego nei przydadzą i nie mamy czasu na czytanie czegokolwiek innego, to ja wysiadam