Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

aaasikkkk

studia-pielęgniarstwo

Polecane posty

Gość a co to za studia
jestes po nich zwykla pielegniarka , robisz to co inne tyle ze masz papier...bez sensu...

Gość Fuerte
Dziewczyno a co Ty masochistka jesteś?:)Jak już stać Cię na studia to tylko nie pielęgniarstwo :) Po nich dalej będziesz wynosić kupy za przysłowiowe 5 groszy No chyba ze jesteś panna Nightingale to życzę powodzenia;)

do "a co to za studia" chociaz powinno być "nie stać mnie na nick":P Teraz wszystkie pielęgniarki musza miec 'papier' jak to nazywasz

Gość studentka pielęgniarstwa
Jestem na III roku pielęgniarstwa, co chciałabyś wiedzieć o tym kierunku?

Gość tre34
nauki jest dużo, musisz umieć dokładnie calą anatomię czowieka napewno w przyszłości bedzie duze zapotrzebowanie na pielęgniarki, a dlaczego chcesz iść na pielęgniarstwo

Gość tre34
j a nie studiuje , tylko moja znajoma już skonczyla proponuje zrobic bardziej opłacalny zawod

Gość studentka pielęgniarstwa