Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość LIKENEEE

problem z telefonem stacjonarnym - brak sygnału od 1,5 tygodnia

Polecane posty

Gość LIKENEEE

myślałam,że to aparat telefoniczny się popsuł... Dziś odebrałam z naprawy komputer, podłączam modem(mam neostradę), a on nawet nie da się zainstalowac, nie ma sygnału. Więc coś jest nie tak z linią chyba. Nie wiem kompletnie z jakiego powodu:O zadzwoniłam na błękitną linię i tak powiedziano mi,że dopiero mogą na to zareaowac, gdy sytuacja ta potrwa 30 dni:( jak to możliwe? nie da się nic z tym zrobic wcześniej? był ktoś w podobnej sytuacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie mozliwe ze musisz czekac 30 dni, jak ja mialam problem to po 2 dniach go roziwazali,, lepiej dzown i truj albo powiedz ze w tym miesacu nie placisz za neta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a tak poza tym gratuluje dodzwonienia sie na nieb linie, nie kazdemu sie to udaje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RÓB AWANTURĘ osobiście
niebieska linia jest znana z olewania klientów idź osobiście pisz pisma i zostawiaj za potwierdzeniem odbioru Niech się biorą do roboty ci złodzieje. A nie wiesz czy masz radiolinię?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×