Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kurdeeeee

co to za piosenka.....

Polecane posty

Gość kurdeeeee

latynoska, w refrenie spiewają "bailar bailar bailar.."

Gość kurdeeeee
taka wesoła, dosc znana kiedyś była..

Gość a moze BAILA

hmmmm... odrzuciwszy te co w refrenie mają "amor" albo "mi corazon" to i tak zostanie pewnie jeszcze z kilka milionów piosenek... ;)

Gość dramat i masakra
Gipsy Kings-Baila Me

Gość kurdeeeee
pisze się bailar. tylko nie znam tytułu tej piosenki. szukałam pod tym tytulem na wrzucie ale wiekszosc latynoskich ma to w tytule :P

Gość oczekujacy
Cuando sei maria dolores Cuando sei quei mal d'amore Cuando sei quei mal a su vera Cuando sei me va al dottore Baila baila baila baila Baila baila baila me Este rumba a ta gitana Que yo siempre cantare Pero yo siempre cantare Pero yo siempre cantare Este rumba a ta gitana Que yo siempre cantare Cuando sei maria dolores Cuando sei quei mal d'amore Cuando sei quei mal a su vera Cuando sei me va al dottore Baila baila baila baila Baila baila baila me Este rumba a ta gitana Que yo siempre cantare Pero yo siempre cantare Pero yo siempre cantare Este rumba a ta gitana Que yo siempre cantare Que solo vivo enamora te Que solo vivo enamora te Me enamore de esta gitana Que ya se ponga a bailando Baila baila baila baila Baila baila baila me Este rumba a ta gitana Que yo siempre cantare Pero yo siempre cantare Pero yo siempre cantare Este rumba a ta giatna Que yo siempre cantare Cuando sei maria dolores Cuando sei quei mal d'amore Cuando sei quei mal a su vera Cuando sei me va al dottore Baila baila baila baila Baila baila baila me Este rumba a ta gitana Que yo siempre cantare Pero yo siempre cantare Pero yo siempre cantare Este rumba a ta gitana Que yo siempre cantare