Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość niezbyt szczęśliwa

pomóżcie, nie wiem jak postępować...

Polecane posty

Gość niezbyt szczęśliwa

studiuję w rodzinnym mieście, od nowego roku akademickiego zacznę chyba drugi kierunek studiować (ściśle powiązany z tym pierwszym)... moi przyjaciele wyjechali z mojego miasta, ale miałam tu jeszcze parę dobrych znajomych.. tymczasem bardzo dobry kumpel chyba wyjeżdża do swojej dziewczyny, drugi się rzadko odzywa:( z kumpelą jedną jestem w konflikcie. zostałam tu sama... iiii mam 20 lat, żadnego faceta właściwie na koncie, poza przelotnymi znajomościami... za każdym razem trafiam na facetów którym zależy przez chwilę, a mi oczywiście ZA BARDZO:/ czuję się cholernie samotna, boję się, że nigdy nie znajdę sobie faceta i zawsze będę sama. do tego jeszcze ci znajomi, których TU NIE MA 😭... co ja mam robić, nie daję już rady, jest mi strasznie źle... wiem, że inni mają większe, gorsze problemy, ale po prostu zostaję tu praktycznie sama. czy ja znajdę swoją miłość i czy jakoś się w tym moim życiu odmieni?? brak mi nadziei po prostu:(

Gość niezbyt szczęśliwa
to prawda, samotność jest straszna:(:(:( ktoś jeszcze się wypowie?

Gość niezbyt szczęśliwa
up, niech ktoś pomoże, potrzebuję rady!!

Dzien dobry 🌻 Justynko, co kochliwosc ma wspolnego z miloscia? NIC. Autorko topiku, milosci sie nie szuka, ona sama nas znajduje w najmniej oczekiwanym momencie. Zajmij sie soba - chyba bedziesz miala troche pracy ;) Wakacje dopiero sie zaczely a wraz z nimi pojawila sie perspektywa zrobienia nowych znajomosci. To brzmi optymistycznie, nie uwazasz? Masz dopiero dwadziescia lat, po co na sile stwarzac problem? Czy nie lepiej cieszyc sie zyciem?

a nie mozesz isc do pracy i odciazyc troche rodzicow, a wpracy moe kogos poznasz???????