Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mhorecka

Zapraszam do udziału w badaniu do pracy magisterskiej

Polecane posty

Witam Państwa! Jestem studentką V roku psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. W bieżącym roku akademickim będę pisać pracę magisterską z psychologii prokreacji i aktualnie jestem w trakcie prowadzenia badań. W tym celu poszukuję par małżeńskich/partnerskich, które zechcą wziąć udział w moim badaniu. Zdaję sobie sprawę, że jesteście Państwo od czasu do czasu „atakowani\" podobnymi prośbami o pomoc w pracach magisterskich/badawczych. Jednak prosiłabym o przemyślenie mojej. Moim celem badawczym jest zbadanie więzi małżeńskiej przed porodem oraz to, jak wygląda ona od czasu narodzin dziecka. Badam również więź ojca z dzieckiem. Myślę, że jest to bardzo ciekawy temat, który może zainteresować nie tylko mnie. Stąd moja gorąca prośba: szukam par, które spodziewają się pierwszego dziecka, kobieta jest w III trymestrze ciąży. Para (niekoniecznie małżeńska) powinna mieszkać razem co najmniej od roku, ale nie dłużej niż pięć lat. Udział w badaniu polega na dwukrotnym wypełnieniu kilku kwestionariuszy przez kobietę i mężczyznę. Pierwsze badanie zostanie przeprowadzone teraz w III trymestrze ciąży, następne kilka tygodni po narodzinach dziecka. Samo badanie nie trwa długo, jest anonimowe, a wyniki rozpatrywane będą grupowo. Kwestionariusze prześlę drogą mailową - mój adres: mhorecka@gazeta.pl lub mhorecka@op.pl - odpowiem na wszystkie pytania, wątpliwości. Jeśli spełniacie Państwo powyższe kryteria, macie chęci i troszkę czasu serdecznie zapraszam. W mailu zgłaszającym chęć wzięcia udziału w badaniu proszę o podanie informacji z jakiego jesteście Państwo forum. Będę wdzięczna za każdą pomoc. Pozdrawiam Magdalena Horecka-Kuszmar

ja bym się tu imieniem i nazwiskiem nie podpisała :P