Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

delikatne9

co zrobic z taka miloscia

Polecane posty

mam 22 lata od czterech lat spotykam sie z pewnym facetem ktorego kocham tak bardzo ze jestem w stanie zrobic dla nbiego wszystko.jestem studentka mam swoje marzenia plany ktorych nie moge zrealizowac bedac z moim mężczyzna...ponieważ on ma problemy z prawem inie dosc ze ma wyrok w zawieszeniu to jeszcze non stop pakuje sie w klopoty.wiem powiecie ze jestem mloda i ze zande kogos wartosciowszego niz on.ale uwierz cie kocham go na śmierć i życie.czy t0 moze sie udac czy jednak myslec rozumem niz sercem.proszę o rade!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prosze napiszcie cos!ja mamm do tego dystans ale nie moge juz oszukiwać mowiac ze wszystko jest ok.boje sie ze jedli teraz nie podejmę decyzji to bede tego zalowala bo sluchajcie jest mi zle.nie moge wielu ludziom powiedzieć tak naprawdę jaki jest mój facet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość w miedzyczasie
Radzić to każdy może bo to łatwe! jeśli on cie kocha postaw ultimatum bez odwrotu. prawdziwa miłość wszystko zwycięży, jeżeli on niedojrzały i jego miłość też no to problem. Nie ma takiej kobiety na tym świecie co może oprzeć sie ukochanemu facetowi. Pamiętaj jak teraz przecierpisz to rozstanie los ci wynagrodzi. Nie możesz z draniem iśc na dno. Tak zrobiła moja siostra teraz jest na progu samobójstwa. Trafiła na miłość życia , inteligentnego czarującego manipulanta. Poświęciła zbyt wiele za to uczucie! Ty jesteś mądrzejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach