Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

x*x

Proszę o sprawdzony przepis na pierogi ruski dla laiczki pierogowej

Polecane posty

najlepiej przepis łopatologiczny bo ja jestem bardzo początkująca kucharka, a naszła mnie straszna ochota na ruskie własnej produkcji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość blekotaklekota
szamanie pieogow o tak poźniej porze jest niezdrowe..:P:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość blekotaklekota
a poza tym teraz wszystko co ruskie jest podejrzane wiec juz lepiej szukac jakiegos przepisu na pierogi gruzińskie...tak bezpieczniej:P:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hguii8
na 4 osoby 1 kg ziemniakow gotujemy i przeciskamy przez maszynke 2 kostki twarogu bialego lub 1 (jak to woli) do tego zasmazana cebula,pieprz sol wszystko mieszamy i lepimy pierogi ;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pewnie nim bym je zrobiła ,to przy moim obyciu kuchennym to ranek by się zobił :D mam zamiar zacząć jutro :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ok hguii8 - a ciasto jak robisz? podpisano - Laiczka Pierogowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach