Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Yellowka

Większość facetów na stronach randkowych to kretyni

Polecane posty

Mam profil na randkach.o2.pl od 2 dni i większość wiadomości przychodzi mi od erotomanów, albo desperatów. Ciężko trafić na normalnego faceta, no ale nie mówię że to niemożliwe. Zacytuję wam parę wiadomości jakie dostałam: 1. \"Witaj jesteś bardzo piekną i atrakcyjną Kobietą pozdrawiam Rafał,Bardzo bym chciał Cię pieścić po całym ciałku języczkiem namietnie,chciałbym pieścić języczkiem Twoją Cipunie\" 2. \"Hej, jestem 30letnim lekarzem z Warszawy. Mam własny gabinet, nie ukrywajmy, zarabiam nie mało. Co byś powiedziała na układ - ja daję ty bierzesz? Oczywiście wiemy oboje o co chodzi? Zainteresowana to odpisz.\" 3. \"na razie moglibyśmy sobie tutaj na czatach porozmawiać a później jeśli zechciała byś i miała byś ochotę to moglibyśmy się spotkać żeby bliżej się poznać Np spacer, kino ,kawka ,a potem moglibyśmy jak się bliżej poznamy wyskoczyć gdzieś za miasto na spacer romantyczny Np taki \"spacer razem objęci i przytuleni a nasze dłonie splecione a oczęta wpatrzone w siebie\" .ja jestem typem romantyka jestem spokojny i bardzo lubię troszczyć się o kobietę jeśli ciebie zainteresuje to będę tobie wdzięczny z czego z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam\" 4. \"Duze masz wymagania, wręcz onieśmielające :) Mam jakieś szanse???\" No i to tylko z dzisiaj. Ale było więcej podobnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dobrze ze sobie to
uswiadomilas. 🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawy swiata
zgadzam sie z toba, zachecam do poznania mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach