Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

all I need

dwa kierunki jednocześnie

Polecane posty

czy sa tu osoby, ktore studiuja dwa kierunki jednoczesnie i powiedzcie mi szczerze czy jest to mozliwe?jak Wam idzie na tych studiach, czy dajecie rade i jestesie zadowleni z siebie?czekam na odp

Gość ktoshdnksx
podnosze temacik

Gość jest możliwe
ja studiuję dwa kierunki, a raczej studiowałam, bo właśnie w tym roku obroniłam jeden z nich i to na ocenę bardzo dobrą. drugi za pół roku. jest to ciężka praca, wymagającą wiele wysiłku i niekiedy niemałych wyrzeczeń. ale jak widać rzecz możliwa do zrealizowania:) trzeba jednak dużo samodyscypliny i dobrego zarządzania czasem. gdy jest realizowany ten ostatni czynnik jest nawet czas na życie osobiste i jakąś dodatkową pracę :) ... a jeśli chodzi o satysfakcję ogromna.

Gość npppppppppppppppppppppppppf
jak ktoś woli poswięcić więcej czasu na nauke to się da, tylko na rozrywke jest mniej czasu... Ja sie dzisiaj obroniłam z jednego kierunku a z drugiego 10 dni temu. To na razie licencjat. Ale tera już będe kontynuować tylko jeden

to milo uslyszec takie opinie, bo jak do tej pory to wszyscy odradzali mi studiwanie 2 jednoczesnie, bo podobno ani jednego sie nie skonczy:(a tu taka mila niespodzianka, jednak sa tacy ktorzy znajduja w sobie sily i checi do nauki;)ja wlasnie chcialabym zrobic podobnie, bo dwa na licencjacie, a pozniej na magisterce jeden z nich kontynuowac lub jakis powiazany z obydwoma, a moglibyscie mi powiedziec jakie kierunki studiujecie??

Gość to zależy
filologie francuską i turystykę. Chcę kontynuować turystykę

Gość ghttyhujkkjkkjkj
...a nie lepiej skonczyc jeden konkrenty kierunek, ktory daje prace i w nim sie wyspecjalizowac, niz konczyc setki niekonkretnych....

Gość to zależy