Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Nototerazja

Jest ktoś, kto zna się na komputerach/laptopach! Prosze o pomoc!

Polecane posty

Gość Nototerazja

Witam! Poszukuję kogoś kto zna się na laptopach. Jestem w tej kwestii kompletnie zielona, nie znam się za bardzo a potrzebuję pomocy. Mam laptopa HP Pavilion G7000. Oryginalnie jest na nim system Windows Vista Basic. Mój problem tkwi w tym, że nie potrafi on otwierać wszystkich filmów. Gdy wkładam jakiś film DVD to jeden otwiera, a gdy wkładam inny to pisze - brak odpowiednich sterowników, albo nieznany format, albo nieodpowiednia brama czy coś takiego. Dodam, że próbuję otwierać oryginalne płyty, nie jakies piraty. Nie wiem gdzie mam szukać jakichś sterowników pod Viste, nie wiem jakich mi brakuje, totalnie sie nie znam. Jedyne co znalazlam to na stronie HP http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2100&lc=en&dlc=pl&cc=pl&lang=pl&product=3544352 ale nie wiem, czy stąd coś ściągnąć ? Bardzo proszę o pomoc i z gory dziękuję,

Gość Nototerazja
No może i to jest gówno, nie wiem, póki co chodzi. Jedynie problem mam z tymi filmami....

Gość pan czarodziej
flmy dvd są zawsze "jedenakowe " rózni je tylko region dvd (bo przecież DVD to standard) ( region można zmienić o ilę się nie myle w panelu sterowania ) warto poszukać alternatywnego oprogramowania od odwarzania filmów dvd co innego filmy w postarić Xvid bądź DivX tu może brakować codec'a

Gość pan czarodziej
Gość Nototerazja
No właśnie nie próbuję odtwarzać DivX czy innych tylko normalne oryginalne płyty DVD i jedne otwiera, a innych nie. No ale póki co dzięki. Zobaczę linki, które podaliście.

Gość Nototerazja
To znaczy dzięki za linki które podał Pan - Panie czarodzieju :) Zaraz je przejżę.

Gość pan czarodziej
ten pierwszy to program do "fimów" dvd otwiera sie z menu >>> file -> open dvd.

Gość Nototerazja