Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość na rozstaju dróg

niechciana ciąża i co dalej???

Polecane posty

Gość na rozstaju dróg

Nie wiem od czego zacząć. Mam 23 lata i jetem prawie 2 lata po ślubie. Nie wiem czemu przed ślubem nie rozmawialismy z mężem o dzieciach. może mimo wszystko nie byliśmy dojrzali do tej decyzji. Od roku mamy problemy finansowe, od jakiegoś czasu nasze zycie się wali...a on zaczął rozmawiać o dzieciach. Jestem studentką, nie chcę dzieci, nawet ich nie lubię. Ostatnio straciłam ochotę na sex, ale on mi zarzucał, że na pewno kogos mam. No i stało się, mimo używanych prezerwatyw, mimo bardzo rzadkich stosunków jestem w ciąży, niechcianej ciąży!!! Od mieiąca mieszkamy osobno, każde u swoich rodziców, a trzy tygodnie temu potwierdziła sie wiadomość o ciąży. Jestem na początku 9 tygodnia. myśli które mnie nachodza przerażają samą mnie. Nigdy nie sądziłam, że można miec w sobie tyle nienawiści, nienawisci do osoby, która sie kochało i którą dopiero mozna pokochać. Nie chce tego dziecka, ono nigdy ze mną nie bedzie szczęśliwe, ja go nienawidzę!!! Boję się własnych myśli. Za tydzień wybieram sie do psychologa, nie wiem czy będę potrafiła się otworzyć przed obcą osobą, ale muszę spróbować. na aborcję nie mam pieniędzy, a jestem zdecydowana. W mojej sytuacji nie ma dobrego wyjścia, ani aborcja, ani oddanie dziecka ani wychowywanie go nie jest dobrym wyjściem... czy ktoś ma podobne doświadczenia??? Stałego dojścia do internetu też nie mam, więc kiedy będę mogła to sprawdzę ten wątek. Wcześniej też nie myślałam o dzieciach, ale nie sądziłam, ze pomyslę o usunięciu i ze będę tak zdecydowana!!! Nie mam gdzie mieszkać, nie mam pieniędzy i szans na znalezienie pracę. Na jaka pomoc mozna liczyć od państwa??? Realną pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach