Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Proszę o szczere wypowiedzi

HP Pavilion - opinia!

Polecane posty

Mam zamiar zakupić laptopa marki HP Pavilion. :P Czy to dobry wybór? :) Proszę o opinie ludzi posiadających tego laptopa bądź wiedzących coś na jego temat! ;) Za wypowiedzi z góry szczerze dziękuję! ;)

A ponoć się bardzo palcuje... Prawda to? ;) :P

Gość zochasamocha
witam! jestem jak do tej pory szczesliwa posiadaczka Paviliona i nie narzekam. Zwracałam uwage na wyglad. jezeli chodzi o parametry to jestem zielona i pomagal mi w tym kolega. jak narazie to cudenko smiga szybciutko, nic sie nie muli i nie wiesza. w sumie jak dla mnie te dodatkowe bajery typu. pilot, czytnik pailarny, kamerka sa bezuzyteczne. Obudowa dosc szybko sie brudzi ale latwo sie czysci wiec to nie problem:)

A łatwo zarysować tego laptopa? :P Rysy są widoczne? ;)

Po 3ech tygodniach uzytkowania spierniczyla mi sie klawiatura na amen :P A ostrzegali mnie, ostrzegali przed hp :D Nigdy wiecej :P

Mnie sie caly szprzet hp ktory kiedykolwiek posiadalam spier-dolil w przeciagu kilu miesiecy, ale moze mam pecha do tej marki :P Za to commodore sobie chwale ten to byl niezawodny :D

Jakieś inne opinie? :P

Gość jak kazdy sprzet
czasami sie psuje, ja mam swojego prawie 2 lata i jak do tej pory mialem tylko problemy z antena do wi-fi ale jako ze byl wtedy na gwarancji naprawili bez problemow, w sumie polecam

Gość linuksmen
mam hp i jestem zadowolony ale innym nie polecam

Gość lollopo