Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość w słusznej sprawie

Żal mi was emigranci..... ale czy słusznie?

Polecane posty

Gość w słusznej sprawie

Podliczający pens do pensa, funt do funta.Jak długo zamierzacie tak żyć w tym "Englandzie".Wiem, że życie nie zawsze jest kolorowe, nie tylko w Polsce, alewierzcie mi, tu też są ludzie, którym się dobrze powodzi.Nawet lepiej niż przeciętnemu Anglikowi.Jestem inżynierem prowadzącym własne biuro projektowe od wielu lat.Spokojnie wyciągam ponad 20 tys. zł miesięcznie i uważam, że jest nieźle.Trzeba tylko dobrze rozplanować własne życie i iść przez nie z rozumem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość grgrgrgddddddddd
I dobrze dla ciebie, ciesz sie chlopie z tego co masz, ale zadufany w sobie czlowieku zrozum ze kazdemu nalezy sie godne zycie, nie kazdy moze byc prezesem i nie kazdy inzynierem, ale nie oznacza to ze np sprzataczce nie nalezy sie godne zycie i ma wiazac koniec z koniec tylko dlatego ze jest sprzataczka. Zreszta nie wspomne tej o tej armii sztucznych magistrow, co z tego ze ludzie pokonczyli studia (obojetenie jakie byleby tylko miec wyzsze wyksztalcenie) jak pozniej nie moga znalezc pracy. I jeszcze jedno nie kazdy podlicza pens do pensa, sa tez tacy ktory przyjechali tutaj mieszkac i przynajmniej stac ich na godne zycie, nie tak jak w polsce ze wszystkiego trzeba bylo sobie odmawiac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 2222222222