Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kukurykunapatyku...fiufiu

Pierwsze dni w pracy...

Polecane posty

Wiadomo- najgorsze są początki. Od poniedzałku (jutra) zaczynam pracę, jako sekretarka; będzie to moja pierwsza praca na takim stanowisku. Wcześniej pracowałam w sklepach, ale musiałam to zmienić ze względu na charakter pracy (weekendy- a studiuję zaocznie), ale we wcześniejszych miejscach, tak się złożyło, że nie byłam sama nową osobą- były to nowe sklepy i cały zespół był nowy :) było bardzo przyjemnie, nikt się nie panoszył, nie stresowałyśmy się etc. No ale jutro... sama i obce kobiety. Może macie jakieś rady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fikam i znikam