Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość co o tym myslicieeee

słuchajcie co mi powiedizli w PLUS GSM

Polecane posty

Gość co o tym myslicieeee

kupilem u nich tel, no i juz 2 razy sie zepsul. w gwarancji jest napisane ze jak zepsuje sie 3 to moge zadac nowego aparatu. dzis zanioslem go do operatora z usterka i zapytalem jak to sie ma do tego co pisz gwarqancja. on mi na to ze tak to prawdla ALE jest warunek taki ze musi sie zepsuc ta sama czesc 3 razy. w gwarancji i umowie nie ma nic w temacie ze chodzi o ta sama czesc, w gwarancji jest napisane jasno ze 3 naprawy nie ma wszczególnione jakie. i teraz tak tel bedze mi sie psuł co raz co innego i oni moga mi go nie zwrocic czy poprostu chca mnie wydymac i wprowadzic w bład .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość abstynent ciągły
a co im nastawiłeś do dymania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość plus to syf
plus ma doopie swoich klientów, zrobią wszystko, żeby cię wydymać. Postrasz ich rzecznikiem praw konsumenta, może pomoże :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość co o tym myslicieeee
jak mi powiedziala jak sprawa stoi tj. ze chodzi niby o to ze to ma sie psuc ta sama czesc 3 razy to im powiedzialem ze przy trzeciej awarii zasiegne informacji w PIH, albo jakiejs innej org. broniacych praw kupujacych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a co ma plus do tego
???? i sprzedawaca??? Telefon ma gwarancje producenta, i to od nich zalezy jakie sa warunki naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goszz
Miałam podobna sytuację w Erze 1 telefon psół mi się bardzo często 4 razy był naprawiany mimo to nie dostałam nowego a za 5 razem zgubiłam gwarancję w której równiez było napisane że za 3 razem dostanę nowy telefon. Podobnie przy drugim telefonie kiedy 3 raz byłam oddać go do naprawy i zapytałam o wymianę powiedziano mi że owszem wymienią ale całe wnętrzności telefonu mimo tego, że w gwarancji jasno było napisane o wymianie telefonu! Teraz mam nokię (wczesniej siemens i samsung) i poki co się nie psuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rzecznik praw konsumenta
w ciągu pierwszych 6 miesięcy jeżeli popsuje się rzecz kupiona w sklepie masz prawo żądć wymiany towaru na nowy bo istnieje domniemanie że towar był wadliwy w chwili zakupu ( prawo konsumenta)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×