Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ona_02

anoreksja

Polecane posty

Gość ona_02

nie umiem sobie całkiem z tym poradzić. wykryto u mnie początki. jestem pod kontrolą lekarzy itd. już jest lepiej ze zdrowiem, ale miałam straszne braki.. kroplówki uratowały.. później ciągle tylko różni lekarze.. bo wszystko zaczyna być słabsze.. WSZYSTKO. i wcale nie trzeba doprowadzić sie do stanu typowego "kościotrupa", żeby mieć duże problemy ze zdrowiem.. dziewczyny, nie warto! nawet myślenie przez pewien okres sprawiało mi ból.. to było chyba najgorsze uczucie. ale teraz jest lepiej niż wtedy. :( musiałam się wygadać, chociaż troszeczkę tego, co przeszłam..

Gość ona_02
jakiś czas temu wypadały strasznie.. i wtedy już się zaczęłam bać. ostatnio też zaczęły, ale już teraz na szczęście tak nie wypadają.

a ja zazdroszcze wagi bo pewnie jest boska. anoreksja? jakos nie ptorafie o niej ze powiedziec kompulsy to dopiero koszmar

Gość odwykowa
to zapraszam do nas na worum IWBP :)

tam mialo byc: "nie potrafie o niej zle powiedziec" i od jutro znow sie bede w nia "bawic" a na iwbp jestem juz dawno ;p

Gość ona_02
co z tego, że waga jest ok, jak zdrowie pada.. :(

Gość odwykowa
iska_bj a jaki masz nick :) ??

hm,lepiej tu nie mowc,kiedys mialam iska_bj a teraz....na pewno sie znamy :P no dobra,powiem: DESIRE a Ty? :)

Gość odwykowa
Sandy :P

no to jasna sprawa:p a masz pomysl na szybki domowy przeczyszczacz? xenny nie mam a schrzanilam dzis sprawe ostro...

Gość polejka
'a ja zazdroszcze wagi bo pewnie jest boska. ' waga boska ??!! jak to sie przeklada na wysuszonego kosciotrupa ktory jest tysiace razy brzydszy niz otyla osoba, to wspolczuje :O tak wychudzone laski sa tak ohydne ze az sie patrzec na nie nie mozna bo zal zbiera :O

Gość polejka