Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość przegrałam_życie

przegrłam życie na starcie

Polecane posty

Gość przegrałam_życie

Mam na imię Justyna. Jestem na czwartym roku studiów. Studiuję prawo, nie będę piać gdzie, bo może to czytać ktoś kto może coś skojarzyć. A więc studiuję prawo. Kierunek wydawał mi się początkowo ciekawy, potem coraz mniej a teraz poza kilkoma szczegółami wcale mnie to nie interesuje. Nie mam przyjaciół, chłopaka, mam kilku znajomych których nie na widzę, ale utrzymuję z nimi kontakt nie wiem dla czego. Mieszkam sama, rodzice wynajmują mi kawalerkę.Wstaję rano, nie jem śniadania, wychodzę na uczelnię, potem przychodzę do domu, po drodze wstąpię nie raz do sklepu, przyjdę zjem coś, wypalę papierosa, prześpię się godzinę, pouczę się, wypalę drugiego papierosa i idę się myć, potem kładę się do łóżka i się jeszcze uczę i idę spać i tak wygląda mój każdy jeden dzień, z wyjątkiem sobót i niedziel które przesiaduję w domu, ucząc się i paląc papierosy. Do domu jeżdżę rzadko, przeważnie z raz na trzy miesiące, nawet nie chce mi się tam jeździć za bardzo. Nie wiem po co to piszę, co to w ogóle kogo obchodzi...

Gość hej hej
:) hmmm, moze warto udac sie na terapię???? Skoro tutaj szukasz pomocy, o na pewno warto udać się do dobrego specjlaisty i rzmowe zacząć od przeczytania tej notki, którą zamiesciłas na cafe. Nie trać czasu, im szybciej pójdziesz tym szybciej będzie ci lepiej. Ja czekałam za długo. Ale naprawde warto :)

Gość a ide sobie
Do przegralam zycie.A znasz sie na sprawach rodzinnych.Studiujesz prawo tak.Potzebuje porady prawnej.?

Gość pytanie roku 2009
a moze przeprowadz sie do domu studenckiego lub gdzie mieszka wiecej studentow.

Gość ...*