Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

KungFu Panda

Jak długo szukaliście/szukacie pracy??

Polecane posty

Wszyscy poszukujący zatrudnienia swoje rady wnioski doświadczenia wpisujcie tutaj może skorzystam ja albo ktoś inny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Cusia
Ja szukam juz pół roku, wykształcenie wyższe,jezyk, staż :-O i nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ttth56j
szukam 4 miesiace z przerwa , wyksztalcenie srednie maturalne. Prace ogolnie juz bym dawno znalazla gdyby nie to ze..........jestem studentka zjazdy mam co tydzien i to w piatki. Malo komu to pasuje niestety;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bbbbbbbbbb
a ja widze pełno ofert i to prawie wiekszość ofert pracy dla studentów zaocznych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość swiatowid
a ja szukałam pol roku i wlasnie dzis byłam 5 dzien w pracy... a prace znalazlam dzieki kolezance

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prace mam od lutego . nareszcie. szukałem od sierpnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja sie bronilam w lipcu
prace zaczelam szukac w październiku jakos, wysłałam kilka cv, byłam na 1 rozmowie bo reszta okazała się do bani jak oddzwaniali, potem stwierdziłam,ze wrócę do byłej pracy(w maju skonczyłam tam pracę) no i mialam tam mieć pracę od lutego, ale jak teraz poszłam okazało się, że nie ma przyjęść już tam:( jestem załamana:( a jak oglądam oferty to tylko na głupią aststektkę trzeba umiec biegle ang:O a to akurat jest u mnie niemożliwe bo mialam tylko podstawy ang,. na stuciach a niemiecki średni z tym, że z niemca to nic nei umiem:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kończę studia