Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Aneta25

Córka - jak sam to nazywa ni alkoholika a pijaczka!!!

Polecane posty

Witam. Czy sądzicie, że 25 letnia córka ma prawo powiedziec ojcu, który pije..mniej więcej co weekend.. czasami potrafi zacząc w środe a kończyc w niedziele a póxniej robi awantury, bije mame, nas, mnie wyzywa od najgorszy i twierdzi, że skończę tanacząc na rurce...mimo, że pracuje juz od kilku lat w prywatnej firmie jako asystentka i jestem po studiach, który w każdej mozliwej chwili wypomina ile to nie wyłozył na moje wykształcenie...wiem i dziekuje mu za to ale czy musi mi tak przy każdej sposobności o tym mówić...trzeba było powiedziec na początku, że nie ma kasy na dzienne studia i mam iśc na zaoczne... po trzeźwemu maltretujenas psychicznie, żadne z nas nie ma prawa miec własnego zdania bo jak tylko cos jest nie po jego mysli i niezgodznie z jego poglądami ti wyzywa nas od kretynów, idiotów,debili Ostatnio powiedział mi, że mam mnie juz powyżej dziurek w nosie...chciałam tylko wyjść do sklepu a on zapytał czy muszę dzisiaj..powiedziałam, że to przeciez tylko chwilka...a on zrobił mi karczemna awanturę:((((Stwierdził, że jedno z nas musi sie wynieśc z domu..albo on albo ja.... Czy mam moralne prawo powiedziec ojcu co o tym myslę....w końcu to mój tata....

Gość frufru
niom. a Ty to w końcu jego córka. Tobie się szacunek nie należy?...

Gość matka która to przerobiła