Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Dominika288888

Palac Baron-Nadarzyn

Polecane posty

Gość Dominika288888

Poszukuje wszelkich informacji na temat organizacji wesela w Palacu Baron w Nadarzynie?Czy ktos ma jakiekolwiek doswiadczenia- organizowal lub byl gosciem?Bede wdzieczna za kazda informacje.

Gość Poznałem to miejsce
Dominiko znam to miejsce bardzo dobrze. Jest to jedna z ładniejszych sal w obrębie Warszawy z bardzo ładnym parkietem do tańczenia. Jestem fotografem, który był tam wiele razy i słyszał wiele niepochlebnych ocen o tym miejscu. Jeśli jesteś zainteresowana pokojami hotelowymi, które są na górze to poproś, aby Ci je pokazali i wpisz ich numery w umowę. Wiele pokoi jest mocno zniszczonych, odbiegajacuch od jakichkolwiek standardów. Wiele par mówiło, że powinno się z nimi bardzo szczegółowo spisywać umowę niezależnie ile by miało być zapisanego papieru. Ostatnia para, której robiłem tam zdjęcia miała awanturę za podniesienie w ostatniej chwili cen i nie pozwolono zabrać jej pozostałego jedzenia (wędliny i słodycze) do domu. Ja też miałem tam małą przygodę jako fotograf. W sierpniu obsługiwałem w tej Sali młodą parę. Młoda para to byli nowi warszawiacy tak, że jak to zwykle w przypadku takich osób bywa nie było dla mnie poczęstunku. Młoda para uważała że powinienem mieć ze sobą kanapki. Poprosiłem kelnera o herbatę lub wodę do popicia kanapek a on kazał mi za nią zapłacić.

Gość aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrr