Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość taka jedna brunetka

Zero pracy, zero perspektyw

Polecane posty

Gość taka jedna brunetka

Mam 22 lata i od jakiegoś czasu tzn od około roku poszukuję pracy. Mieszkam w małym miasteczku, bo ok. 3 tys mieszkańców. Powoli się podłamuję bo z każdym dniem dochodzę do wniosku, że nie mam perspektyw na znalezienie pracy ani tu u siebie ani w oddalonym kilkadziesiąt km większym mieście. Nie mam pojęcia co robić dalej, a pieniądze są potrzebne bo studiuję zaocznie. Moze otworzyć własny biznes? A jeśli tak to w jakiej branży? Proszę o porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość milenijka
co srtudiujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość taka jedna brunetka
zarządzanie, specjalność rachunkowość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość milenijka
rachunkowosć to dobry kierunek, tylko trudniej zdobyc doswiadczenie zwłaszcza w młaym miasteczku. Radze ci zebys juz teraz zdobywła doswiadzcenie jesli chcesz pracowac w tym bo potem moze byc cieżko. Biznes najlpeij otworzyc w tym czym sie interesujesz. Ja mieszkam w miasteczku 15 tys. mieszkańców I JEST CIĘZKO MI ZNALEŻC PRACE. Ostatnio pracowałam na umowe zlecenie na poczcie ale i tam nie było dla mnie etatu. A w ogile ciezko szuka sie pracy gdzie nie duzo ofert pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość taka jedna brunetka
Jest bardzo ciężko. I już nie mam pomysłów co robić. Byłam na tylu rozmowach, że nawet nie zliczę. A nie mogę, nie potrafię już siedzieć w domu. Bycie bezrobotnym to straszny koszmar :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość milenijka
Za każdym razem Ci odpowiadali nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach