Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość malinowa_zoooneczka

Ile kosztuje slub i wesele ? - super ściaga dla organizujących

Polecane posty

Koszta sa rozne ...np ciasta na wesele mozna upiec samemu i juz jest mniej, albo pozyczyc sukienke od kolezanki albo przerobic od mamy, ciotki....taki kalkulator byc moze przydatny ale najlepiej jest spisac wszystko na kartce papieru i na bierzaca!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja mam wydatki spisane w excelu punkt po punkcie wszytskie potrzebne rzeczy, do tego rubryka gdzie dopisujemy zadatki i odhaczamy co juz zaplacone no i mamy jeszcze komorke w ktorej jest wpisana formula, taka ze jak przekroczymy zalozony buzet pojawi się ogólna suma wydatkow na czerwono oczywiscie od dawna juz jest czerwona, niestety...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
My tez planujemy wszystko zrobić w Excelu:) Na razie wpłaciliśmy tylko zaliczkę na salę ale za chwilę zaczną się wydatki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muszę to forum pokazać mojemu przyszłemu mężowi, który podśmiewuje się ze mnie, że mam wszystko w excelu wymienione hehe i jeszcze załozyłam teczkę papierową gdzie wizytówki i potwierdzenia przedpłat trzymam... no cóż.. lubię być uporządkowana;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aakoraaa
to chyba nic dziwnego!! Ja mam teczke oraz caly zeszyt, zapisuje po kolei wszystkie informacje dotyczace doslownie wszystkiego..kosciol, restauracja, noclegi, suknia, buty, zaproszenia,,,,,itd :) ale dobrze mi tak, bo wszystko wiem i nie musze dlugo szukac, smiac to sie moze chyba tylko ten, kto tego nie organizuje, poniewaz tego jest za duzo aby pamietac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czarna koala
heheheh ja mam segregator gdzie mam kartki różnego koloru do poszczegolnych spraw (typu sala, menu, ceremonia, świadkowie itd). na tych kartkach apisuję sobie wszystko co mi w danym temacie przyjdzie do głowy. bardzo ułatwia rozmowy przed podpisaniem umów. i też tam wpinam wszystkie kwitki, umowy itd. to zbyt ważna sprawa i zbyt wielkie koszta żeby ot tak sobie gdzieś coś zagubic... wiec jest nas - tych zorganizowanych - wiecej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bez pomocy
http://www.notatnik.wyjdzzamnie.pl/ ja korzystam z tej stronki :) a na papierki też mam osobną teczuszkę a dodatkowo wszystko spisane w tym notatniku, napewno mi nie zginie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anna-annna
dzieki. pomocna ta sciaga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Majka 85
Dziewczyny, a jaka trzeba w Exelu wpisac formule, aby przekroczony koszt wyswietal sie na czerwono? Bo kurcze, nie wiem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ulllla
formatowanie warunkowe....i tam zaznacz sobie wysokosc kwoty i forme jej zaznaczania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pomocna_zuzia
ja też polecam notatnik na wyjdzzamnie.pl www.notatnik.wyjdzzamnie.pl w sumie jestem już po weselu ale miałam tam wykupioną wersję płatną bo potrzebna mi była opcja winietek, fajna zabawa no i notatnik przydatny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×