Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Agent123

Wiecie jaka jest łączna biomasa ludzkości ?

Polecane posty

Obliczyłem że łączna masa populacji ludzkiej to około 476 milionów ton. Dużo, prawda ? Ale to nas może zgubić, bo jeżeli wyewoluuje jakiś nowy, doskonalszy od nas gatunek drapieżnika to bez wątpienia będzie żerował na ludziach - najbardziej dostępnym źródle mięsa na naszej planecie. Szczególnie że ludzie wytrzebili populacje szczytowych drapieżników (myślę tu głównie o wielkich kotach).

Gość smells like 90
Kim Ty jesteś z wykształcenia?:P

Studiuję politologię. A w czasie wolnym siedzę przy komputerze lub wykonuję minetki chętnym Paniom.

Gość koniokrattt
świrus.

Dlatego co dwa tygodnie zbieram wszystkie kubki z biurka i wstawiam do zmywarki - boję się, że coś z nich wyjdzie i wyewoluuje.

Gość smells like 90
to może zorganizuj sobie jakieś życie studenckie w rzeczywistym świecie.

Gość kocham cie agent

Świat rzeczywisty mnie przygnębia, więc w miarę możliwości staram się ograniczać funkcjonowanie w nim. Jakkolwiek to co robię tutaj w rzeczy samej ma wpływ na świat realny - trafnie udzielona informacje i porady czynią czyjeś życie być może lepszym. Dysponuję dużą wiedzą i staram się nią dzielić.

stay cool, to człowiek jest najwiekszym drapieznikiem na tej planecie, i tak pozostanie :D w dodatku, jak to było w "Matrixie II" wszystkie organizmy, takze drapiezniki, utrzymują instynktowna równowagę liczebną w łancuchu pokarmowym... poza ludzmi, którzy zachowuja się jak wirusy. Wpadają na wolne terytorium, mnożą się bez opamiętania, wyczerpuja wszystkie zasoby, porzucają stary obszar i idą szukać nowego terytorium. Jak wirusy. BTW... Florek? :D

Gość koniokrattt
A ile masz lat? :P