Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Joanna_1979

jestem nauczycielem, ale pragne zmian

Polecane posty

Gość Joanna_1979

Jestem nauczycielka od 6 lat. Praca dosc ciezka pomimo wielu dni wolnego, pensja zalosna - nawet kredytu mieszkaniowego wziac nie moge. Kocham jednak to, co robie, jestem usatysfakcjonowana, ale mysle jednak, ze powinnam zmienic prace, zatrudnic sie w jakiejs firmie (skonczylam romanistyke) i zaczac godnie zarabiac, by zapewnic sobie godziwa przyszlosc. Jak myslicie? Zrezygnowal ktos z profesji nauczyciela? Zalujecie decyzji?

Gość Joanna_1979
Ja przymierzam sie do rezygnacji z zawodu.Mam na oku mieszkanie za 400 tysięcy i to skandal że taka osoba jak ja z wyższym wykrztałceniem nie może tego sobie kupić :-(

Gość dzisiaj wszyscy mają wyższe
wykształcenie 😴 🖐️

Gość Joanna_1979
6 upierdliwcu

Gość ewa1986666
a czego uczysz jesli moge wiedziec?

Gość Lektora ang.
Dziwne.. jatez ucze w szkole. Jestem kolezanka po fachu prawie ze bo ang ucze. Do tego korki i wyciagam miesiecznie 3 tysiace. Nie wiem w czym masz problem/..

Gość Lektora ang.
A w ogole jak ci nie pasuje pensja to proponuje zalozyc wlasna dzialanosc i jechac z korkami od rana do wieczora.

Gość Stop Wariatom
ladaco, wynik to 8 ;) a tobie profesorko radzę zmienić szkołę(tak na marginesie jestem gimnazjalistką)

Gość jakie 8 najpierw mnozenie a po
tem dodawanie

Gość jakie 8 najpierw mnozenie a po
stop wariatom wez sie za nauke bo nie zdasz testow gimnazjalnych

Gość dzisiaj wszyscy mają wyższe
po podanym przez ciebie wyniku widać ,że jesteś gimnazjalistką :o

Gość beby baby