Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość werka2807

czy mam się z czego cieszyć?

Polecane posty

Gość werka2807

hej dopada mnie deprecha jakaś.... ale w sumie nie wiem czemu, ciągle mi źle i mało. mam 26 lat, własne mieszkanie bez kredytu, 3 letni fajny samochodzik, jestem po studiach mam fajna prace, może nie za dużo płacą (1900 ) ale jest fajna atmosfera. a mi ciągle czegoś brakuje....

Gość ja bym sie chetnie
zamienila. Moze ta swiadomosc Cie pocieszy ;)

Gość likto
Milosci...,albo seksu:)

Gość ja bym sie chetnie
no chyba, ze jestes nieuleczalnie chora i cierpisz... wtedy bym sie nie zamienila

Gość lolek p
chyba jednak seksu..

Gość lolek p
niech cie jakis wymluci i juz niczego nie bedzie ci brakowac:)

Gość Boletz
ktoś mnie szukał ?

Gość werka2807
nic mi nie wiadomo o jakiś chorobach.... bolca mi nie brakuje... nie jestem może najszczuplejsza, raczej lekko kobieca ale z figurką i mam w sobie chyba to coś bo na brak powodzenia nigdy nie narzekałąm. od roku jestem w związku z facetem i jest ok

Gość ja bym sie chetnie
no to juz chyba tylko kopa w doope Ci brak :D

Gość ewrewre
werka2807- skad ta deprecha?

Gość werka2807
nie wiem właśnie. wiem że powinnam się cieszyć bo wszystko jest ok ale jakoś tak czuje niepokój niewiem niedosyt? nie umiem nazwac yc mysli....

Gość ja bym sie chetnie
to moze kup dzisiaj czteropak, krakersy, wlacz jakis dobry film. Ewentualnie jak wolisz bardziej kulturalnie to szampan i truskawki i kapiel w wannie z piana :D przejdzie depresja :P

Gość Zaczlam malowac.
Osiagnelas prawie wszystko i niemasz celu w zyciu (Znam to)

Gość werka2807