Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość przegrałam zycie ehh

PRZEGRALAM ZYCIE, na poprawe humoru dla was

Polecane posty

-nie mam przyjaciół -mam faceta, którego nie kocham -jestem przeciętna, ani brzydka ani ładna -studiuję kierunek, który mnie nie interesuje i w której to dziedzinie jestem raczej głąbem (mam predyspozycje humanistyczne, studiuję strikte ścisły kierunek) -od dziecka marzyłam o karierze sportowej, skończyło się na amatorce, a teraz to już za późno -dziś jest mecz, który z chęcią bym obejrzała, ale niestety nie mam telewizora :O -ponadto dziś muszę się uczyć, jutro jakieś zaliczenie -utrzymują mnie rodzice i wstyd mi za to (znajomi na dziennych dają radę pracować...) Masakra ogółem.

Gość inni maja gorzej
🖐️

Każdy z tych podpunktów możesz zmienić:-) Piękna wiosna, czas na zmiany Kochana! Tylko weź się w garść!

Gość Polonistka z krwi i kości
Pocieszę cię: - Nie mam przyjaciół, ba, nawet zbyt wielu znajomych nie mam... - Nie mam faceta - Jestem brzydka i gruba... - Studiuję ciekawy kierunek, interesujący mnie, ale brak mi talentu i zapału... - Od dziecka marzyłam o karierze artystycznej - studiuję kierunek artystyczny ale nie ta dziedzina :O - Też bym sobie pooglądała mecz, ale nie mam TV - Co prawda pracuję, ale nadal mieszkam z rodziną...

Gość laskzer
ja tez nie mam przyjaciol nie mam dziewczyny i nigdy nie miałem , a mam 27 lat - nigdy nie pracowałem i nie szukalem pracy

Gość griregiogrew
Idźcie się zastrzelić! Najbardziej żałosne jest to że takie sobie wymyślacie powody do użalania. Ech...........

@Griregiogrew Ja się nie użalam z tego powodu nad sobą. Jest temat, to mówię :)

Gość Griregiogrew