Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość GWIAZDKA Z COUNTY DOWN

SAMOTNA MATKA---CZY PRZEGRAŁAM ŻYCIE?

Polecane posty

witam.jestem ciekawa waszej opinii, czy przegrałam zycie...czasem tak wlasnie mysle...ale moze ktos mysli inaczej i pozwoli mi spojrzec na to z innej strony... mam 23 lata, moj maz rok temu zginal w wypadku motocyklowym.Mam półtoraroczną córeczkę, studiuję, jestem zadbana, o interesujacej urodzie kobieta.Tyle, ze baaaaardzo samotną.Myslicie, ze mam jeszcze szanse na szczescie?Czy jestem juz wybrakowanym towarem najwyzej na jedna noc?|Jak sądzicie?

Gość kaaaaaa
zycie potrafi zaskakiwac, wiec głowa do gory, wszystko co najlepsze jeszcze przed Toba

Gość nie przegrałaś
ale na pewno też nie wygrałaś :P

Gość 089
Dziewczyno nawet nie waż się tak myśleć, że jestes jakas wybrakowana!!! masz córeczke- najwspanialsze co może spotkać kobietę! ja o tym marze! rzecz jasna rozumiem , że chciałabyś się związać. Osobiście mam kilka koleżanek, które nie są z ojcami biologicznymi ich dzieci, z różnych przyczyn. Ale nie wszyskie są same. Fakt- nie każdy chce się wiązać z kobietą z dzieckiem. Ale też nie każdemu to przeszkadza. Jednak pamiętaj , że gdy już kogoś poznasz uważaj, żeby był dobry dla Twojej córeczki, a nie traktował ją jak 5 koło u wozu tylko dlatego , że to nie on ją spłodził;/

nie jestes zadnym wybrakowanym towarem ,tylko normalna dziewczyną. napewno kogos poznasz , tylko pamiętaj ze masz dziecko a niektorzy faceci są podli i mogą skrzywdzić twoje dziecko

kto mogl wiedziec ze tak bedzie....gdybym wiedziala ze tak sie stanie, inaczej pokierowałabym swoim życiem....

wlasnie to jest moj najwiekszy problem---mysl, ze zaden z tych facetow nie jest prawdziwym ojcem i w jego sercu nie bedzie PRAWDZIWEJ, szczerej milosci do Kasi.coz...to tak strasznie boli:(