Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość wyrodna córeczka

Moja matka duży problem, nie wiem co robić

Polecane posty

Gość wyrodna córeczka

Mam 23 lata, od matki nie biorę nic, a raczej o nic nie proszę. Studiuję dziennie mieszkanie opłacają mi dziadkowie, na życie i swoje potrzeby sama muszę zarobić. Matka dawała mi pieniądze tylko na pierwszym roku studiów przez pół roku. Potem doszła do wniosku, że nie może mi ich dawać. Pomijam fakt, że przepijała notorycznie pieniądze, co zarobiła to zawsze na piwko, wódeczkę z ciotką się znalazło. Ale ok, nie moja sprawa, to nie jej obowiązek był by mnie utrzymywać. Zresztą moja matka to szanowana dobra kobieta. W czym problem? No więc nie w pieniądzach, ale w tym, że przyjeżdżam raz na miesiąc dwa do tego domu niby rodzinnego. I tu się zaczyna loteria. Jak trafię w dobry humor matki to postawi mi piwko, pogadamy normalnie, wszystko jej będę mogła powiedzieć i jest super. Aż czasami za nią tęsknię nawet. Ale jak trafię w jej dziwny nastrój to przyjeżdżam i słucham od progu same wyzwiska na swój temat. Czepia się dosłownie o wszystko mimo, że mnie nie utrzymuje właśnie. Nigdy nie wiem jak będzie jak przyjadę. Nie raz się zdarzało, że przyjeżdżałam wieczorem i na drugi dzień ojciec mnie wiózł na autobus, bo nie mogłam z nią wytrzymać, nienawidziłam ją, widziałam jak ją morduję nawet. Tak mi potrafiła uprzykrzyć życie. Moja świetna mama, której mi koleżanki zazdrościły, bo była wyluzowana. Znowu przejechałam kawał drogi i znowu dała mi popalić, po raz pierwszy się zastanawiam czy z nią nie zerwać kontaktów. Ale z drugiej strony jestem uzależniona od niej. Chciałam się zapytać, a raczej o radę poprosić czy powinnam zerwać z nia kontakty wszelkie, nie odwiedzać? Rozum mówi mi ,że tak ale z drugiej strony nie wiem czy to dobra decyzja, w końcu to moja matka.

Gość afmnbfmbamb