Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Malinka1617

czy jestem w ciązy?

Polecane posty

Gość Malinka1617

Dziewczyny.. 5 dni temu kochałam sie z moim chłopakiem bez zabezpieczenia (stosunek przerywanyy ) , zawsze miałam okres nieregularny a wtedy był czas kiedy (chyba) powinnam go dostaać. dziś zrobiłam test ciążowy Quick Vue (slyszałam ze niezawodny.. ) wyszedł na całe szczescie negatywnie. ..ale boje sie ze to za wczesnie zeby cos wykryło.. mam powtórzyc test ? A i jeszczejedno okresu jak nie było tak nie ma. . . .

Gość żelazo stal i pył
nie znam się na testach ale powtórzyć nie zaszkodzi za to znam się na antykoncepcji tyle o ile i rozsądnym myśleniu 1/ rozsądni to wy nie jesteście wręcz głupiutcy a najbradziej głupiutka jesteś TY bo to Ty poniesiesz najwyższe kosztyi tzw wpadki, czego Ci nie życzę 2/ żeby kurwa mac nawet prezerwatywy nie użyć???????? ręce opadają :(

Gość jacieeeee
Zrób test za jakoś czas jeszcze. Bo ile dobrze wiem, to najlepiej robić tydzień-dwa po stosunku. Ale jest duże prawdopodobieństwo, że jesteś w ciąży. Ludzie! Strosunek przerywany nie jest żadną metodą antykoncepcji. Głupota

Gość Malinka1617
dzięki za chociaż jedne słowa pocieszenia;d ehhe. tez tak mysle ze to stres moze byc bo denerwuje sie strasznie , nie moge spac ani jesc . . . a moze powinnam poczekac. A jesli mam powtórzyc test to kiedy najlepij to powinnam zrobic ?

Gość lalalal
Jak sie boisz o ciąże to czemu do cholery nie zabezpieczasz sie?? Czy wreszcie dzieci kiedys i zrozumieja ze stosunek przerywany nie jest zadna metoda??? dzieci do łózka nie powinny chodzic...:(

Gość Malinka1617
taaa.. ale teraz to mam sie zabic z tego powodu.. ? na drugi raz bede wiedziała . ale teraz musze podjąć jakies działania zeby na 100% wiedziec ze nie jestem w ciązy. . . -.-

Gość lalalal
test zrób po tyg od stosunku...

Gość Malinka1617