Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

zarezerwuj swój nick

Czy któraś z was też tak ma?

Polecane posty

Spotykam się z super facetem. jest szarmancki, bardzo dobry dla mnie, troskliwy, opiekuńczy. Skoczyłby za mną w ogień. Wiem, ze mnie kocha. Ja kocham jego. Jestem szaleńczo zakochana. Nie kłócimy się, mamy podobne charaktery, niewybuchowi, dużo rozmawiamy, jesteśmy spontaniczni i dojrzale podchodzimy do życia. jednym słowem idylla. Ja studiuję, mieszkam jeszcze z rodzicami, on mieszka sam, pracuje. Spędzamy razem wakacje, wtedy też super nam się układa. Po prostu rewelacja. Niedawno zaproponował, żebym się do niego wprowadziła. odmówiłam. Powiedziałam, ze chcę zaczekać do zaręczyn (ewentualnych). powiedział \"okej, rozumiem i wiesz? podoba mi się to podejście\" I teraz przejde do sedna sprawy. małżeństwo. Niby to takie fajne, super a jednak mam stracha. Jednym słowem PRZERAŻA mnie myśl, ze musiałabym zostawić dosłownie wszystko co tu posiadam i wejść w nowy świat. I nie chodzi mi o kolekcje mpTrójek, ulubione zasłonki czy inne pierdoły. Chodzi mi o to, zę skończyłoby się subtelne romansowanie. teraz są randki, kolacje, kina, teatry, kawiarnie, spacery, wycieczki, basen, wyjazdy na narty itp. Przeraża mnie to, zę nie miałabym już aż takiej wolności. Lubię rano wstać, wypić kawę z odtłuszczonym mlekiem, zjeść muesli, poserfować po necie, pójśc na samotny spacer, leżeć 2h w wannie żeby mi nikt nie przeszkadzał... Zdaję sobie sprawę, ze tego by już nie było. Zaczęłoby się gotowanie obiadów, pranie prasowanie (nienawidzę!!! a męskich koszul nie potrafię prasować). Moze się mylę i niepotrzebnie obawiam? Podkreślam, że kocham swojego chłopaka ale jestem z natury odludkiem. Czasem odwołuję randki bo chcę mieć czas dla siebie, czasem stronię od towarzystwa... Coś ze mną nie tak?

Gość kggggggggg