Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość poczatkujacy

Pytanie odnosnie gitar

Polecane posty

Gość poczatkujacy

Otoz , Czy mozna sie nauczyc odrazu na elektrycznej gitarze grac ? czy lepiej jednak akustyczna na poczatek , narazie jestem zielony w tej sprawie

Gość akustyczna i elektr
maja inne brzmienia ale chwyty sa takie same. ucz sie na jakiej ci wygodnie

Gość poczatkujacy
czytalem , i doszedlem do wniosku ze lepiej akustyka najpierw a potem elektryczna , akustyk tylko bedzie dla mnie przejsciem , bede chcial grac metal , wiec potrzebuje elektryczna , to moze bez sensu akustyk w tym przypadku

Gość poczatkujacy
za malo o tym wiem bo nic nie wiem zeby cokolwiek ztwierdzic, a akustyk z tad mi sie wzial ze latwiej sie nauczyc wlasnie a potem elektryk , hmm ciezko wybrac z tych opini

Gość akustyczna i elektr
moim zdaniem, lepiej jednak na akustyku. to brzmi calkiem inaczej, melodie sa inne, inaczej ucho wylapuje ewentualne bledy. akustyk nie jest drogi, kup uzywana po to by sobie pocwiczyc.

Gość a więc tak...
Na Twoim miejscu kupiłabym najpierw akustyczną. Później będziesz mógł ją wykorzystać w zespole, a nie tylko elektryki i elektryki... Będziesz się uczył gry sam, tzn. z jakiegoś podręcznika, czy masz nauczyciela?

Gość stricken
Polecam programik Guitar pro-masz tam taby i łatwo nauczyc sie grac piosenki, do tego ćwiczenia i filmy z youtubei dasz rade. Acha-ja zaczynałem od razu od elektrycznej.

Gość poczatkujacy
nie mam nauczyciela , mam kumpli kktorzy moga mnie nauczyc podstaw , i sam tez raczej dam rade

Gość poczatkujacy
Ale raczej kupie narazie jakas tansza akustyczna , pocwicze z pol roku i elektryczna ,

Gość poczatkujacy