Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Nauczycielka niemieckiego

Jak nauczyć Niemca polskiego - skuteczne rady

Polecane posty

Witam, jestem nauczycielką. Trafiła mi się okazja, nauczyć rodowitego Niemca języka polskiego. Przed nami pierwsza lekcja a ja mam obawy. Niemiecka gramatyka jest dla mnie prosta i z powodzeniem uczę jej zarówno dzieci, jak i dorosłych. Ale jak uczyć polskiego? tych wszystkich zawiłości? Zamierzam powiedzieć mu, żeby kupił podręcznik dla obcokrajowców do nauki polskiego, to mi na pewno pomoże, ale jak przetrwać pierwszą wstępną lekcję i co na niej robić? Błagam doradźcie, bo aż spać dziś nie mogłam z tego powodu i nie mam pomysłu:(

to jaka ty jestes nauczycielka skoro tego nie wiesz? :O chyba na studiach tez musialas miec zajecia z polskiego?

Gość sdfdf
bedzie ciezko ... Polski jest o wiele trudniejszym jezykiem niz niemiecki . Moze jedynie francuski dorownuje polskiemu trudnoscia

Gość to samo rób
co na niemieckim. Możesz mu podrzucić trochę informacji na temat Polski, geografia, polityka, czy co tam by go interesowało. Mozesz mu zrobić mały teścik wiedzy o Polsce .... A potem - formy powitań, pozegnań, przedstawianie się, gdzie mieszkasz, skąd pochodzisz .... i lekcja minie.

Gość a na studiach
germańskich nie ma zajęć z polskiego. Myśmy mieli zajęcia z polonistką dotyczące kultury języka polskiego, czyli np. o błędach językowych itp.

Gość dyskusja ogólna 5
Dokładnie - najpierw słownictwo i zwroty, a dopiero później gramatyka.