Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Analizator 2009

Narzekająca mentalność polskich dziewczyn

Polecane posty

Gość Analizator 2009

Mentalność sporej liczby dziewczyn brzydkich i grubszych przypomina mentalność dyrektorów upadających firm państwowych w 1989 Przykładowo Brzydka dziewczyna-dyrektor FSO produkujacej przestarzale polonezy i duze fiaty. Ladna dziewczyna-zachodnie VW, Fordy, Mercedesy itp. I teraz brzydkie robia wszystko zeby faceci nie patrzeli na ladne (tzn dyrektorzy FSO itp nie chca otwiercia granic i rynku, bo nawet stary VW bedzie lepszy od nowego poloneza). Tak samo i panny grube, krytykuja ladne, a same siedza na dupie i narzekaja, nie odchudzaja sie, nie zmieniaja fryzur (brak modernizacji poloneza - brzydka dziewczyna, ale ograniczanie rynku i samochodow z zachodu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Finduilas
taaaaaaaaaaak... a faceci wcale nie narzekają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a co powiesz o starej dobrej Hondzie? można wyremontować i piękniejsza od nówek sztuk innych produkcji czy to VW czy nawet drogich merców , ma klasę i już , male jest piękne tylko trzeba samemu o nie dbać i kochać , adoruj ją to Ci się odwdzięczy, a jak masz kobietę - poloneza i ciągle oglądasz się za cadilacami to co kobieta ma zrobić? przecież nie zrobi "z tico ferrari" :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Też to zauważyłam, ale nie można uogólniać. Nie wszystkie. Niektóre o siebie dbają i starają się poprawić swój wygląd. Natomiast te które siedzą na dupie i narzekają oczywiście też nie wszystkie), to nie tylko krytykują, ale wręcz pałają nienawiścią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość FSO RULEZZZ
Fabryka Samochodów Osobowych (FSO) – przedsiębiorstwo przemysłu motoryzacyjnego, produkujące samochody osobowe. Zakłady produkcyjne są zlokalizowane w Warszawie, w dzielnicy Praga Północ, na Pelcowiźnie. Zostały od podstaw zbudowane na przełomie lat 40. i 50. XX wieku. W okresie od 1986 do 2002 w skład FSO wchodził Zakład Samochodów Dostawczych w Nysie. # 1948 – zapada decyzja o budowie Fabryki Samochodów Osobowych, która ma produkować licencyjne Fiaty 1100. Stalin ostrzega polskich przywódców przed produkcją kapitalistycznych pojazdów. Wynegocjowana z Fiatem umowa trafia do kosza. Zapada decyzja o produkcji radzieckiej Pobiedy M20 (zmodernizowana kopia amerykańskiego Forda A z lat 1928-1932). # 1951 – początek produkcji Warszawy M-20. # 1957 – rozpoczęcie produkcji polskiego auta Syrena 100. # 1960 – uruchomienie produkcji Syreny 101 i Warszawy 201. # 1962 – uruchomienie produkcji Syreny 102. # 1963 – uruchomienie produkcji Syreny 103. # 1964 – początek produkcji Warszawy 203/204 # 1965 – zakupienie licencji Fiata 125. # 1966 – start produkcji Syreny 104. # 1967 – rozpoczęcie wytwarzania Polskiego Fiata 125p. # 1968 – zmiana nazwy Warszawy na 223/224 po proteście Peugeota. # 1972 – przekazanie produkcji Syreny 105 do nowego zakładu FSM w Bielsku-Białej. # 1973 – z taśm produkcyjnych zjeżdża ostatnia Warszawa. # 1975 – ItalDesign opracowuje prototypy samochodu "Polonez". # 1978 – początek wytwarzania Poloneza 1300/1500, według włoskiego projektu. # 1983 – wygaśnięcie praw do marki Fiat (zmiana nazwy Polski Fiat → FSO 1300/1500). # 1988 - 1 grudnia 1988 r. parafowano umowę, zgodnie z którą w warszawskiej fabryce miał być produkowany mały samochód Uno, później unieważnioną # 1989 - Rozpoczęcie produkcji następcy Poloneza 1300/1500 Poloneza MR'89. # 1991 – zakończenie produkcji FSO 125p. # 1991 – gruntowna modernizacja Poloneza i wprowadzenie odmiany Caro. # 1994 – General Motors rozpoczyna montaż Opla Astry (wersja Opel Astra I) na Żeraniu. # 1995 – prywatyzacja FSO. Sprzedaż akcji dla Daewoo Group. # 1996 – powstanie Daewoo-FSO. Początek produkcji Poloneza Atu; fabryka zatrudnia 20,5 tys. osób, z czego 3,5 tys. w administracji # 1997 – nowe Polonezy. Modele Caro Plus, Atu Plus. # 1997 – uruchomienie produkcji Lanosa. # 1999 – wprowadzenie do sprzedaży Poloneza Kombi. # 2000 – przejęcie motoryzacyjnego pionu koncernu Daewoo przez General Motors. # 2002 – zawieszenie produkcji Polonezów Caro Plus, Atu Plus i Kombi. # 2004 – powrót do nazwy FSO. # 2005 – podpisanie umowy z AvtoZAZ o przejęciu FSO. # 2007 – koniec produkcji FSO Matiza, początek produkcji Chevroleta Aveo (od lipca próbna, od listopada właściwa). # 2008 - zakończenie produkcji Lanosa # 2009, 11 maja - FSO wstrzymuje produkcję z powodu niskiego popytu na samochody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość FSO RULEZZZ
Niezrealizowane projekty * 1959 – zaprojektowanie Syreny Mikrobus, to pierwsze na świecie auto o nadwoziu van. * 1960 – stworzenie Syreny Sport, jedno z niewielu aut sportowych powojennej Polski. * 1961 – prototypy Syreny Laminat, nowoczesnego następcy Syreny 104. * 1964 – prototyp Warszawy 210. * 1966 – prototypy Syreny 110, to pierwszy hatchback na świecie. * 1971 – Polski Fiat coupe 1500. * 1974 – Coupe 110. * 1974 – Polski Fiat 125p cabrio. * 1977 – Ogar, auto sportowe. * 1981 – Polonez Pick-up 3-osiowy, z napędem na środkowe koła. * 1982 − Polonez Sedan, oparty na modelu 1300/1500. * 1982 − Polonez Long, 7-drzwiowa limuzyna powstała także na modelu 1300/1500. * 1985 – Wars, nowoczesne auto rodzinne. * 1994 - FSO Polonez Analog.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ooooooooooooooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość FSO THE BEST!!!!!!!!
POLONEZ JEST NAJLEPSZY!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppp
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×