Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość depresantka

Szukanie pracy to koszmar!

Polecane posty

Gość depresantka

Od kilku lat szukam pracy na stałe, ale z racji tego, że jestem studentką (zaoczną, ale jednak), pracodawcy nie chcą mnie zatrudnić na umowę o pracę. Wszyscy proponują zlecenie, a najgorsze jest to, że studia się kończą i czas najwyższy podjąć prawdziwą pracę, za którą i bez kredytu studenckiego będę się mogła utrzymać w Warszawie bez pomocy rodziców. Teraz jest kiszka, ponieważ albo proponuje się psie pieniądze, za które się nawet pokoju nie wynajmie w takiej cenie, żeby na jedzenie starczyło (mówie o pracy biurowej), albo pracodawcy to erotomani i proponują pracę za seks. Czy tylko ja mam takie odczucia?

ale dlaczego w czasie studiów nie chcialaś umowy zlecenie? Rzadko się zdarza, że na etat i czas nieokreślony zatrudniają studentów... teraz, jak kończysz studia, byłoby Ci łatwiej znaleźć lepszą pracę.

Gość bez etatu
Skąd ja to znam, w jednej pracy obiecywali mi przez 1,5 roku, że dostanę umowę na stałe i dupa wyszła...Już mi jest po prostu głupio, bo ludzie jakoś pracują na stałe, a ja się dalej bujam i na prawdę nie wiem, jak ją zdobyć...

Gość depresantka
Własnie cały pic polega na tym, ze mam 4letnie doświadczenie zawodowe a ciągle mi proponują zlecenie.

Gość depresantka
Zapomniałam dodać, że jestem lekko upośledzona, czy to przez to nie chcą mnie zatrudniać? przecież to niesprawiedliwe!

Gość bez etatu
Wstydzę się tego cholernie, bo ludzie choć czasem mają marne pracę, ale umowę na stałe mają!, a ja nie i cholera nie wiem, co mam z tym zrobić...

Gość depresanta
Jakiś palant się podszywa, a gdyby wiedział jak wyglądają realia zamknął by buzie.

Gość depresanta
Przepraszam, że się troche uniosłam, ale znowu nie brałam dzisiaj swoich leków uspokajających.

Gość gość