Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość trudna ssytuacja

Czy taki związek ma przyszłość?

Polecane posty

Gość trudna ssytuacja

Różnica w wyksztalceniu-ja studentka 4 roku farmacji, on rówieśnik bez szkoły średniej nawet. Jest jednak inteligentny, szarmancki, dobrze wychowany, ale brak edukacji bardzo mnie razi. Od nastolatka pracował, teraz ma własną firmę. Nie wiem czy to nie za duża przepaść między nami i nie wiem czy w takiej sytuacji się angażować. Poradżcie.

Gość dfsder
mezczyzni stanią 40 % studentow , kobiety 60 % . Logiczne jest wiec ze kobiety biora gosci z gorszym wyksztalceniem od siebie .

hmmm...wiesz ja generalnie mam w nosie to co ludzie gadają, ja również jestem po studiach , a mój mąż nie gdyż, kiedy ja kułam on rozwijał swoją firmę.....Zarabia teraz lepiej niż ja kiedykolwiek zarabiać będę......więc w sumie kogo to obchodzi czy on ma studia czy nie. Jeśłi bardzo Ci to przeszkadza , i przejmujesz sie opinią innych to nie pakuj sie w taki związek...

Gość jeśli już teraz cię to razi
to z czasem będzie tylko gorzej... Więc sama sobie odpowiedz czy to ma sens

a pozatym na naukę nigdy nie jest za późno .....zmobilizuj go może i on sie wybierze (ale tak sam dla siebie ) na studia....jeśli będzie miał troche czasu..........Mój mąż właśnie zaczął studia-bo chce je mieć dla siebie nie dla pracy ......i nie dla innych żeby widzieli że ma studia.........

Gość trudna ssytuacja
No to jest jednak coś innego- nie mieć studiów a nie mieć nawet liceum/technikum. Rozmawiałam z nim na temat podjecia nauki w szkole dla dorosłych, ale widzę, ze nie ma zbytniej ochoty na dalsza edukacje. Nie będę ukrywać, ze jest to dla mnie problem, jednocześnie we wszystkich innych sferach poza edukacja jest u niego wzorowo.

Gość ja powiem tak