Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Sladder

Studenci na prawdziwych studiach pewnie znowu dzis spedza noc nad ksiazkami

Polecane posty

Gość Sladder

A ludzie studiujacy byle co beda ogladac telewizor lub w inny sposob marnowac cenny czas

Gość dosomethin
Kurde, niestety to prawda :/ Ja mam na jutro 350 stron...

Gość lalalalalahrhrhr
Tak, czeka mnie jeszcze sporo pracy... Zrobiłam sobie przed chwilą przerwę, ale niedługo znowu wracam do książek :O A studiuję prawo.

Gość no ja jestem studentka
ale jeszcze dzisiaj wlasnie posiedze przed tv...jutro bede zakuwac 250 stron:P

Gość Ilianna84
A ja pod mężem ;) studentom wspołczuję :)

Gość lalalalalahrhrhr
Studentko, a nie lepiej byłoby rozłożyć sobie pracę? :P

Gość poszukiwana rzecz jasna
ja tez studiuje ale pedagogike, wiem ze to najlatwiejszy kierunek studiow, wlasciwie przyznam wam ze wolalam isc na prostszy by sobie poradzic a musze uczyc sie nadal i dlatego.. podziwiam prawdziwych studentow, serio macie tyle do nauki?? WSPOLCZUJE WAM :(

Gość ja też studiuję pedagogikę
na wyższej uczelni! wcześniej studiowałam architekturę na uczelni państwowej dziennie i powie wam jedno - poziom ten sam!! nie wszędzie jest tak samo... ale nie ma to jak kretyńskie powtarzanie stereotypu!

Gość no ja jestem studentka
jakos nie mam nastroju zeby dzisiaj zagladac w ksiazki dlatego na jutro sobie przenioslam...jednak to nie jest akurat trudny material...

Gość pieprzycie takie farmazony