Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

adzienka86

Czy to były ruchy dziecka? Mimo tego,ze to 14 tc?

Polecane posty

Mam takie pytanie. Wczoraj w nocy jak leżałam w łóżku i trzymałam sobie rękę na brzuchu odniosłam wrażenie,ze poczułam ruchy swojego dziecka. To było takie dziwne uczucie,tak jakbym miała w brzuchu mala pileczke albo jakąś banke mydlana (wybaczcie porownanie :) ),ktora sie odbija od ścianek wśrodku. Zastanawiam sie czy to mogły być ruchy dziecka czy tylko tak to sobie wmówiłam :) Dodam,ze jestem w 14 tc i 4 dni a lekarz mówił,ze pierwsze ruchy dziecka w pierwszej ciąży bedę mogła dopiero wyczuć ok 17 tygodnia.

Gość tak mozna czuc ruchy w 14 tyg
ja czulam :)

Gość mozliweeee
kolezanka tez poczula ruchy dziecka w 14 tyg i to bylo pierwsze dziecko

ngLka no właśnie brakowało mi tego porównania "trzepot skrzydeł motyla" :) Już nie mogę się doczekać kiedy te ruchy będą intensywniejsze i mój mąż też je będzie mógł wyczuć :)

Gość fnlskdnfslkndlkng
Nie ma szans ze to ruchy dziecka.Macica naciska na jelita i one szaleją.U pierworódki najwczesniej 18 tc.

Gość ja czułam w 13
ale to była 2 ciąża. Lekarz mi nie uwierzył i mówił że zadziwiam więc zrobiliśmy tak że on sprawdzał na usg a ja mu mówiłam kiedy małe się rusza. Potem mnie przepraszał.

jak u pierworódki najwcześniej w 18 kiedy ja poczułam dokładnie szleństwa mojego motylka w 16tc piszę szaleństwa bo niezle sie nagimnastykował do popukac kilka razy, potem było pare dni ciszy, a od 17tc juz po kazdym posiłku zawsze czułam jak sie poruszał,

Gość dfcgvbhnjk
ja w pierwszej ciąży poczułam ruchy w 16 tyg. W drugiej ciąży już w 14 tyg. Zaczęło się od deikatnych bąbelków, przelewania

Gość ja też czułam w 14 tc
ja też poczułam w 14 tc, pierwsze dziecko :) na początku bąbelki, a potem jakby rybka pływała :)

Gość taaa wnet zaczniecie pisac