Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nawet ładna

szukam faceta

Polecane posty

Gość nawet ładna

Powaga, jestem cholernie zdesperowana, nie umiem nikogo poznać... ech....

Gość gość
Ja poznaje i kazdy okazuje sie porazka :D

Gość gość
oo slask ja tez slask koktajl84 bedziemy razem szukaly :D

Gość nawet ładna
ja też ze śląska. nie wiem o co chodzi.. nie jestem odrażająco brzydka.. ani jakaś odstraszająca. jest masę takich tematów na kafe, ale wali mnie to. chce miec faceta i juz. np. po to,zeby po sexie nie ubierał od razu spodni i szedł na fajkę, tylko mnie przytulił ;p

Gość nawet ładna
mam 20 lat, studiuję dziennie.. dużo czytam, mam dużo zaintersowań. ( nie będę wymieniać ale można zamknąc to w słowie psychologia i chęć wiedzy) a jak Wy poznaliście swoje drugie połówki??

Nie jestem ze śląska. Gdybym miał określić siebie w trzech cechach: specyficzny, z poczuciem humoru i wredny.;) 22 lata

Gość gość
hehe dobrze napisane masz racje :D Ja mam to samo ... najgorsze jest to ze tych co ja chce to albo wyjezdzaja albo cos nie wypala a Ci cochca mnie mimo ze sa naprawde cudowni ja nie potrafie nic do nich poczuc :(

Gość gość
Autorko a dokladniej z jakiego miasta jestes :D

Gość nawet ładna
zawsze jest tak, ze Ci mili, sympatyczni rzucają się na tacę i nie chce mi się z takim kręcić.. a jak pojawi sie zimny sku... to od razu włacza mi się, chęć zdobycia. naczytałam sie różnych książek, dlaczego tak jest.. ale jakoś nie umiem załapać namiętnościa do ciepłych kluch... nie ma nic pośredniego???

Gość nawet ładna
z Katowic. a Ty>?

Gość On_88
co masz na mysli zimny sku...? 90% kobiet kreci wlasnie taki typ facetow.. ale coz. taka natura:)

Gość gość