Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nnnnnniam

Dylemat ze sprzedażą

Polecane posty

Gość nnnnnniam

Wystawiłam zestaw ciuszków na allegro, ale szczerze mówiąc nie znam się na tym - jedne aukcje osiągają ceny rzędu 10 zł za sztukę a inne poniżej złotówki. Obawiam się więc, że byc może ustawiłam za wysoko cenę minimalną. Proszę, zerknijcie i powiedzcie, czy jakbyście potrzebowały takiego zestawu, to ile byście max za niego dały? Zdaję sobie sprawę iż jest to mix totalny nie z jednego domu, więc pewnie zbyt dużo nie jest to warte... link: http://allegro.pl/item806983550_zestaw_dla_dziewczynki_0_6_ponad_60_sztuk_gratisy.html

Gość powiem szczerze
widzialam ubranka w zlym stanie aleeee twoje widac ze sa zadbane , czyste , ladne i to bardzo ja na miejscu gdybym spodziewala sie coreczki napewno bym odkupila bez wiekszego zastanowienia sie :) sa sliczne :) 100 zl napewno a moze i wiecej ale 1oo z pewnoscia :)

Gość chyba180 zl
malo kto kupuje jak jest cena minimalna ,ja bym od razu ustawila 80 zl i czekala na licytacje/ albo kup teraz 99 zl.

Gość obserwujewasipowiem
a mi sie wydaje ze ubranka 0-6 no moze tak do 3ciego miesiąca to prawie kazdy kupi nowe, napewno dla noworodka lepioej schodza ciuszki od wieku 6miesiecy mniej wiecej:)

Gość jaskrawe
????????? są mdłe do usrania (za przeproszeniem), ale co zrobić skoro tylko w takich beznadziejnych kolorach produkują ubranka dla dziewczynek?:O w każdym razie ilość i jakoś na pewno za całkiem niezłą sumkę spokojnie ponad stówkę możesz "żądać";)

Gość fdfdfdfd
życze ci dobrze bo sama sprzedaje ale Ty te ciuszki masz wszystkie z taniej odzieży (poznaje po firmach) wiec moze...uzyskasz duzo (bo takie schodzą) :)

Gość ładne ale...